quitebulletproof

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av quitebulletproof - 25 mars 2012 14:11

hallå! tänkte ju berätta lite om jennys fest men det har jag faktiskt inte tid med! 
(fredag)den var jättelyckad i slutet & alla verkade ha grymt kul! jag sov hemma hos sara, men gick hem till frida vid fyratiden på natten för att hämta en nyckel till henne, sen drog jag tillbaka till sara. sov som en stock hela natten & (lördag)vaknade av att mobilen ramlade ner från sängen runt 10tiden & då gick jag upp, vi käkade frukost och sen kom storebror och hämta mig.


då skulle jag, med min jätteförstörda, hesa röst öva på en låt som jag ska sjunga på hans dotters dop. fett nervös, eftersom jag knappt kan prata nu.. blir att knarka te & massa strepsil!
på kvällen drog jag ut med linda, avat, tigran, adde.j, jancko, persson, manne & farhan! drog hem vid ett inatt
och blev väckt av frida som tydligen också sovit här vid klockan nio imorse.


nu ska jag hjälpa pappa att plocka undan i lägenheten för imorgon & i övermorgon kommer folk och ska titta på den!
sen om typ 2-3 veckor blir det att flytta till sandhamn i en månad.


 
 


Ovido - Quiz & Flashcards