quitebulletproof

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 22:45

        

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 21:32

trots alla dina negativa sidor, jag älskar dig lillebror


 

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 21:19

stannade inne ikväll istället. precis badat, målat naglarna, gjort en smoothie & ska alldeles strax lägga mig & kolla på en film. det blir första kvällen på hela lovet som jag sover ensam. förhoppningsvis sista också.

skulle egentligen till sara men orkar inte. imorgon ska jag träna, käka lunch med mamma, och sen vet jag faktiskt inte. 

träningsvärk i mage, ben & armar.. vilket betyder att jag inte kan skratta, jag går som om jag vore en jag-vet-inte-vad & jag kunde inte ens dra ut toast-sladden ur kontaktuttaget i köket imorse.. 


 

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 19:00

jag har världens sötaste brorsdotter!

         

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 18:37

helloo peeps! kollade klart på Jackass 3 för ett tag sen, alltså skulle offra min högra arm för att få vara med i deras gäng, så jävla balla. Bam Margera är ju utan tvekan min favorit.

fick ett brev idag från nynäshamns gymnasiums estet-linje! 

kortfattat så stod det att de ville att jag skulle komma dit och sjunga för dom om några veckor.

jag är helt lost, jag vet inte om jag ska dit, om jag inte ska dit, om jag ska dit så måste jag sjunga en låt, vilken låt?

allting snurrar i hjärnan och jag vill bara bestämma mig så fort som möjligt vilken låt det ska bli utifall att jag drar dit.

jag och linda har suttit & planerat vilka låtar som vi gillar & linda har fått sitta & säga vad hon tycker.

just nu är linda på träning & jag planerar att dra ut med ett par andra polare!

först blir det bigbrother liiiive!

 

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 12:05

vaknade som vanligt av ett sms av linda idag. nu är jag klar för att dra hem till mamma & mata/ta in katterna.

sen blir det att umgås med linda.

      

Ovido - Quiz & Flashcards