quitebulletproof

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av quitebulletproof - 8 mars 2012 20:49

min mobil är fortfarande helt fucked up, får inte alla meddelanden, kan inte skicka vissa meddelanden & inte nog med det så är pengarna slut på den jäveln också, så om ni vill något får ni ringa amigos.

ca 1 timme kvar till big brother, kan det inte bara börja så jag kan få sova sen?

 
kör en dag 5. Dagens klädsel.
jag tar inte kort på vad jag har på mig, p12:igt.

förklarar i text.
idag hade jag på mig en svart/vit randig tröja från gina tricot,

ett par svart leggings från gina tricot,
ett par guldiga örhängen från jag vet inte vad.

ett par vita converse
& en svart halsduk från gina tricot.

 

Av quitebulletproof - 8 mars 2012 18:56

i'm not a saint, no, not at all but what did wasn't cool.
but i swear that i'll never do that again to you.
but i never meant to hurt you and 
i know it's time that i learned to
treat the people i love like i wanna be loved.

so this is a lesson learned.

i hate that i let you down and i feel so bad about it.
i guess karma comes back around, 'cause now i'm the one that's hurting.
and i hate that i made you think that the trust we had is broken
but don't tell me you can't forgive me, 'cause nobody's perfect.


Av quitebulletproof - 8 mars 2012 18:37

linda drog nyss, vi satt typ och snackade, linda sov lite, vi lyssnade på musik, skrev cv osv. skoldagen har vart rätt pain av privata skäl tyvärr, men det är bara bryta ihop och gå vidare. det ordnar sig, det gör det alltid. 

öhm, just nu vill jag bara att torsdagen ska vara över, är sugen på att träna sönder mig själv just nu, har inte tränat ordentligt sen i måndags. har typ legat hemma och tränat liksom, pain det med.

trots att rösten inte är helt okey just nu så kör jag på för fullt imorgon, nu får det fan va nog med den här skiten.

nu ska jag försöka få min lillebror att göra massage på mig. har muskel&stressknutar lite här&var och anledningen till att han hjälper mig att ta bort dom är för att han gillar när jag rycker till & får ont. jag lovar. haha fan vad jag tror att alla vill mig illa idag, helt sjukt. säkert en del av hjärnan som inte vaknat än, det måste vara så.

hörs senare innan bigbrother, bye bye.

 

Ovido - Quiz & Flashcards