quitebulletproof

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av quitebulletproof - 20 mars 2012 19:48

nyss kört lite armhävningar, benböj, utfall & situps. väntar på att badet ska bli fullt så jag kan lägga mig där en stund.
tankarna susar runt i huvudet som jag vet inte vad & jag vet inte hur jag ska ta tag i dom heller - vart jag ska börja.


 

Av quitebulletproof - 20 mars 2012 19:32


jag spenderar hellre mitt liv försökandes att bli perfekt, än vetandes att jag inte är det. 

   

Av quitebulletproof - 20 mars 2012 16:23

now and then i think of when we were together.
like when you said you felt so happy you could die.
i told myself that you were right for me,
but felt so lonely in your company.
but that was love and it's an ache i still remember.

you can get addicted to a certain kinda sadness.
like resignation to the end, always the end.
so when we found that we could not make sense,
eell you said that we would still be friends.
but i'll admit that i was glad it was over.

but you didn't have to cut me off,
make out like it never happened and that we were nothing. 
i don't even need your love, but you treat me like a stranger
and that feels so rough.

no, you didn't have to stoop so low,
have your friends collect your records
and then change your number.
guess that i don't need that though,
now you're just somebody that i used to know

Av quitebulletproof - 20 mars 2012 15:56

 
alltså ne, tekniskt sätt inte. men jag gjorde det ju på helt fel sätt! rätt sätt kan ta upp till 6 månader enligt frisörerna jag var hos. för mig tog det 3 dagar. då jag färgade det 10 gånger. och nu för ca en månad sen askfärgade jag det igen.
självklart är det inte bra att göra så som jag gjorde & jag fattar inte att jag har så mycket hår kvar på huvudet som jag faktiskt har. makes no sense. men självklart var det ett 7jävla jobb & jag genomgick en hel del färger innan jag blev nöjd!



den tiden då håret var oranget ville jag bara ta livet av mig. fick för mig att jag hade blivit mycketmycket tunnhårigare & att det mesta hade ramlat av, dessutom så avskydde jag färgen så mycket så att jag började gråta & vägrade lämna hemmet, därför fick pappa åka och köpa mer avfärgning & blekmedel, hähä!
men färgen som jag har nu tycker jag jättemycket om. ska lägga i lite ljusare slingor i hårbotten innan jag åker till spanien i juni så kommer det bli jättebra! dock saknar jag den bruna färgen lite, menmen.. spanien it is..
 

Av quitebulletproof - 20 mars 2012 15:15

hemma från skolan! skrev ett inlägg idag på bildlektionen med carli men det verkar inte ha uppdaterats.
tisdagar är vanligtvis sköna skoldagar! bara sköna lektioner typ. sen kommer den där 30minuters långa rasten mellan SO:n & matten som förstör hela tisdagen. vem sätter en 30minuters rast mellan nästsista & sista lektionen? dumhuvuden.
aja, skulle ju egentligen åka och träna idag med natha, sofie, sara eller elin men eftersom jag inte hittade mitt busskort så blir det ingen träning överhuvudtaget på gymmet idag. därför tänkte jag träna lite hemma, för omväxlingens skull.

sitter just nu på fb och pratar med linda ang. fredag då världens bästa jenny östlund ska ha en liten fest! fett taggad.

ska hinna kolla på bigbrotheravsnittet som jag missade igår oxå, men nu hinner jag inte skriva mer här, ska träna!
dessutom måste jag planera in veckan i kalendern, oh gash det tar lång tid..

   

Ovido - Quiz & Flashcards