quitebulletproof

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av quitebulletproof - 7 mars 2012 20:30

något jag älskar

jag kan komma på många saker som jag älskar just nu.
mina vänner, min familj, mina nära, vissa djur, sommaren, bebisar, riktigt bra filmer.

men någonting som inte går att slå,
att vakna upp trygg bredvid en person man verkligen tycker om och trivs med.


Av quitebulletproof - 7 mars 2012 19:43

hallå! har vart nere i centrum & tagit reda på lite om helgjobb idag. 

har fått många förslag & har många ideer så ska alldeles strax ta mig tiden till att skriva

ett så otroligt bra CV att dom helt enkelt inte kan tacka nej!

det vore så sjukt skönt att ha ett helgjobb, fixa pengar på egen hand liksom. 

därför ska jag & linda någon dag i helgen fixa ett schysst jobb!
har dessutom en vecka på mig att läsa ut en 400 sidors lång bok + skriva en sammanfattning & koppling till andra världskriget från den boken. ska skriva en inlämning om människans utveckling till senast måndag också

och eftersom min helg redan är fullbokad så vore det rätt skönt att få det gjort nu.
 

   

Av quitebulletproof - 7 mars 2012 19:30

satt nyss och kollade på en 30 minuters lång film om en kille kallad Kony. han är en okänd "kändis" om man säger så.

han kidnappar barn, använder dom som sexslavar, gör en arme utav dom och tvingar dom bära vapen & döda folk, vissa tvingar han döda sina egna föräldrar. han misshandlar dem, och dödar vissa. och trots att det är flera tusentals barn som har/är drabbats/drabbas av honom så gör ingen någonting. trots att det hållit på så pass länge som det har.

det gjorde ont i hela kroppen att se den här filmen. snälla ni, ta en titt på den här filmen. det är helt klart värt 30 minuter av erat liv. och gå in på facebook och gilla gruppen "stop kony 2012". gör honom känd så det kan få ett stopp.

Av quitebulletproof - 7 mars 2012 19:26

the cutest smile, has the deepest secrets.

the most beautiful eyes have cried many tears.

and the kindest heart, has felt the biggest pain.

 

Ovido - Quiz & Flashcards