quitebulletproof

Alla inlägg under mars 2012

Av quitebulletproof - 20 mars 2012 15:15

hemma från skolan! skrev ett inlägg idag på bildlektionen med carli men det verkar inte ha uppdaterats.
tisdagar är vanligtvis sköna skoldagar! bara sköna lektioner typ. sen kommer den där 30minuters långa rasten mellan SO:n & matten som förstör hela tisdagen. vem sätter en 30minuters rast mellan nästsista & sista lektionen? dumhuvuden.
aja, skulle ju egentligen åka och träna idag med natha, sofie, sara eller elin men eftersom jag inte hittade mitt busskort så blir det ingen träning överhuvudtaget på gymmet idag. därför tänkte jag träna lite hemma, för omväxlingens skull.

sitter just nu på fb och pratar med linda ang. fredag då världens bästa jenny östlund ska ha en liten fest! fett taggad.

ska hinna kolla på bigbrotheravsnittet som jag missade igår oxå, men nu hinner jag inte skriva mer här, ska träna!
dessutom måste jag planera in veckan i kalendern, oh gash det tar lång tid..

   

Av quitebulletproof - 19 mars 2012 22:27

efter ett par knackningar på ett gäng dörrar så märkte vi att det fanns tamigfan bara snåla peeps i dom där jävla trappuppgångarna! det var tre st som köpte, alla andra 10000 pers var ju dumma i huvudet. skyllde på diabetes osv. man ba : vill du inte ha en jävla kaka så säg det, vi kommer ju inte direkt trycka upp kakan i käften på er, SKYLL INTE PÅ NÅGON JÄVLA SJUKDOM!!" men nu i efterhand kom jag o tänka på att han kanske faktiskt hade diabetes, han var ju trots allt typ 80 år och såg ut att ha diabetes. 
har missat 20 min av bigbrother, ta mitt liv någon!! har inte tid med det här.
imorgon ska jag gymma med sara &/eller sofie! ska höra med dom nu. förövrigt sitter jag bara och chattar nu 
med Linda (brodern), Andreas, Carli & Sara! ha'reeee

saknar min bruna färg så inåt helvete... trots att jag färgade blont igen för att få fin färg till i sommar..
 

Av quitebulletproof - 19 mars 2012 18:19

tjabba! skoldagen gick fort, massa lärare sjuka (vilket inte berörde mig eftersom ingen av mina lärare var sjuka, hähä)
stannade i skolan i nån timme & satt & snacka med adde sen drog jag hem, snackade med kassi i ca 40 min sen så somnade jag ganska så hårt i soffan till något program som handlade om hur man gör krukor. say whoooot?

öhm, vaknade vid fem & pappa var inte hemma så jag somnade om & vaknade igen för dryg 50 min sen.
nu har pappa lagat mat, jag är inte hungrig så ska sätta mig & plugga istället. PHAH as if, facebook är för intressant för att plugga just nu, höres senare ciao.

 

Av quitebulletproof - 18 mars 2012 22:36

okej, folket har valt ut helt fel bigbrotherdeltagare. att välja bort någon som hörs, syns & gör bra tv för att få ha kvar någon som endast går & städar.. nja fel val in my opinion. aja shit the same, rodney är kvar & det är huvudsaken.


haha den här veckan har jag lovat mig själv att ta vara på tiden jävligt mycket & verkligen satsa ordentligt på det som jag har hoppat fram&tillbaka mellan nu i 1 månads tid kanske. nu ska det bli gjort och snabbt som fan ska det gå.



Av quitebulletproof - 18 mars 2012 18:01

mitt internet har spasmer. missade ju bigbrotheravsnittet i fredags & tänkte därför kolla på det på datan, tror ni det funkade eller? klart som fan det inte gjorde. idag har jag vart hos min systerson och firat hans 1årsdag, alla barn till mina syskon var där, tror det var första gången precis alla i familjen (förutom 1) var samlade. alla 6 barn, 2 halvbrorsor, 2 systersöner, brorsdottern, pappa, syskonens sambos & farmor i en och samma fyra, plus släkten från "sambosarnas" sida.
fullt hus! sitter just nu & chattar med edvin, carli, farhan & davy. ska alldeles strax försöka fixa bigbrothergrejen.

alexander & sebastian sov här inatt, vi låg och kollade på wrong turn 4 & scream 4. gick och la mig vid ungefär fyra och vaknade vid kvart i elva så jag är rätt slut med tanke på all brist av sömn den här helgen..

tja invalido..

 

Av quitebulletproof - 17 mars 2012 17:02

hallå! vart en förjävla sen natt alltså, kom hem runt fyra, helt död. jag & linda la oss i sängen somnade, jag vaknade klockan sju & kunde inte somna om. när jag äntligen somnat om så plingar det på dörren.. kl 9. come on?
vi la oss i soffan istället och somnade om där, tror ni inte på fan att det plingar på dörren igen kl 12?
hur som helst så kom jag precis hem till pappa, sitter och väntar på babbie som ska sova här inatt.
kvällen var hur lyckad som helst, den kunde nog inte blivit mycket bättre! hade svinkul förutom att benet i min lilltå är av enligt min far, det blir så när man går 12 timmar i ankleboots.. 

 


Av quitebulletproof - 14 mars 2012 23:23

bättre sent än aldrig! är äntligen klar med svenskan, no:n & fysikprovet!
nu lära mig ett par enstaka glosor på  engelska sen är fan nästan allt fullbordat & jag kan njuta av en (nästan) helt lugn helg! förutom att den inte kommer bli lugn för fem öre med tanke på alla planer & idéer.

Svenskaredovisning, Anne Franks dagbok - CHECK (imorgon)
No-inlämning, livets utveckling - CHECK (imorgon)
Engelskaglosor - CHECK (nästan.. typ snart.. eller aa ska börja kolla på dom) (imorgon)
Soredovisning, Josef Mengele - påbörjat. (måndag)
Noprov, genetik - skjutit upp det sen jullovet.. (tisdag)

Nu ska jag för första gången på hela veckan lägga mig i sängen innan tolvslaget, skönt. kommer däcka direkt.
imorgon väntar en nästan lika jobbig dag så det är lika bra att samla krafter. sovgott!

finiii
 
   

Ovido - Quiz & Flashcards