quitebulletproof

Alla inlägg under mars 2012

Av quitebulletproof - 3 mars 2012 13:17

tjabba, vart en sen kväll igår! somnade vid fem & vaknade vid nio, för att sedan somna om till elva.

var barnvakt & nu ska jag alldeles strax passa på att gå ut i det fina vädret eftersom lillebror åkte upp till kvarnängen med några kompisar. ska bara äta, klä på mig & fixa mig, sen drar jag mig mot linda. vi får se vad vi hittar på, vi lär nog bara vara ute & fota. var ute för precis ett år sen & fotade med sara. då bland annat dessa bilder togs.


 

 

Av quitebulletproof - 3 mars 2012 04:53

 

Av quitebulletproof - 3 mars 2012 00:17

kollat klart på bigbrother, kom hem i precis rätt tid för att hinna se det. ingen är gladare än jag för det.

imorgon ska jag med anton & theo till stockholm tror jag, såvida jag inte skulle hälsa på "snyggingen" som ska flytta in i vår hyrlägenhet imorgooon, svårt val. medan alla är på avicii & dansar, sjunger & dör pågrund av den rasande plattformen så ligger jag hemma i sängen framför tv:n & kollar på sex and the city, vilket liv huh? orkade faktiskt inte dra dit idag konstigt nog, jag som alltid vill vara där det "händer" liksom. måste vara sjuk eller något. 

aja, är inte på humör alls för att skriva nu, för trött.


 

Av quitebulletproof - 2 mars 2012 17:37

tjabba, fan vilket underbart väder det vart idag!  hemma från thai:en nu efter en god lunch/middag med mamma! ska alldeles strax dra ut med linda & några.

har precis plattat håret, går omkring i mina ankleboots atm, måste vänja mig vid att gå i dom hähä.

ska röra mig iväg nu, ska upp tidigt imorgon för att hälsa den nya killen (christopher) välkommen hem till en lägenhet som vi hyr ut. enligt mamma var han skitsnygg, skitrolig och astrevlig så måste ju se om alla dessa förutfattningar jag har nu stämmer.

 

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 22:45

        

Av quitebulletproof - 1 mars 2012 21:32

trots alla dina negativa sidor, jag älskar dig lillebror


 

Ovido - Quiz & Flashcards