quitebulletproof

Alla inlägg under mars 2012

Av quitebulletproof - 4 mars 2012 23:41

hallåhallå, sitter framför facebook och chattar med lillebror, tigran, linda, nicho. ska alldeles strax lägga mig i sängen.

jessica åkte ut från bigbrotherhuset idag så jag antar att resten av dagarna kommer att bli ..tystare?
är äckligt jävla trött på att vara sjuk fast jag bara vart det i en dag nu. hostan tar livet av mig.

dagens fundering: jag förstår seriöst inte killars tänkande ibland.


 

Av quitebulletproof - 4 mars 2012 22:23

min profilbild på facebook

Av quitebulletproof - 4 mars 2012 22:14

 

Av quitebulletproof - 4 mars 2012 20:34

hallådär! har legat i sängen tills nu. kollat på film, sovit & spelat cod.

gick upp nu för att försöka få i mig något att äta, går ju bokstavligt talat inte att äta när man är sjuk.

om ca 20 min börjar bigbrother. vem ska åka? jessica, hanna eller sipan?

fan.. vill inte att någon av dom ska åka ut, alla tre skapar drama, vilket är hur kul som helst.

aja, ska lägga mig & vänta in det nu, sängen ser ju lite sådär lagomt lockande ut!

skola imorgon, fyfan. ligger efter med ett spanskaprov & ett genetikprov. så den här veckan blir det

att plugga sönder & träna sönder. har fortfarande träningsvärk i magen.
 

Av quitebulletproof - 4 mars 2012 20:09

when the rain is blowing in your face, and the whole world is on your case
i could offer you a warm embrace, to make you feel my love.

when the evening shadows and the stars appear, and there is no - one there to dry your tears,
i could hold you for a million years, to make you feel my love.

i know you haven't made your mind up yet, but I would never do you wrong.
i've known it from the moment that we met, no doubt in my mind where you belong.

i'd go hungry, i'd go black and blue
i'd go crawling down the avenue.
know there's nothing that I wouldn't do, to make you feel my love.

 


Av quitebulletproof - 4 mars 2012 11:41

efter en natt med nästan ingen sömn så kom pappa & hämtade mig.

febrig, ont i halsen, hostig, hängig & snorig, nu kan det ju bara bli bättre?
ska ladda över massa filmer till ps3:t, knarka strepsil, dricka ton av vatten & sova hela jävla dagen.

börjar nu, hoppas er dag är bättre. tja!

Av quitebulletproof - 3 mars 2012 22:01

hoppar på bussen som går om 24 minuter till sanhamn, sover hos jenny med linda inatt! puss på er!


Av quitebulletproof - 3 mars 2012 20:27

ska egentligen vara med jenny & linda nu men det är ju så jävla kallt ute, får damp.

ska väl dra ut snart antar jag trots det otroligt äckligt kalla klimatet. blir sne av det här.


 

Ovido - Quiz & Flashcards