quitebulletproof

Alla inlägg under mars 2012

Av quitebulletproof - 7 mars 2012 19:26

the cutest smile, has the deepest secrets.

the most beautiful eyes have cried many tears.

and the kindest heart, has felt the biggest pain.

 

Av quitebulletproof - 6 mars 2012 21:36

om mig


tja jag är 16 vintar, 3 veckor & 4 dagar gammal.
jag har enligt mig själv stora problem vad det gäller mitt korta stubin.
jag har enligt andra stora problem när det gäller min humor.

jag är just nu i ett otroligt behov av en minigris, han ska se ut som på bilden nedan, och han ska heta Bacon.

jag har världens bästa vänner & en underbar familj.

jag har alltid någonting planerat & har oftast större krav på mig själv än vad jag vet att jag klarar av.

 jag är oftast väldigt glad, även pratglad. kanske lite för pratglad.

jag tror på äkta, evig kärlek även fast jag själv inte upplevt det än.

jag sitter just nu i en ganska dålig sits eftersom jag låter som en tant som rökt sen hon var tre & jag 

har 4 dagar på mig att bli fri från det. 
och jag vill ha en MINIGRIS.


   






Av quitebulletproof - 6 mars 2012 17:14

kom nyss hem från linda. tro det eller ej men har faktiskt genomlidigt hela skoldagen trots att jag inte kan säga en hel mening utan att rösten skär sig eller att det slutar komma ljud. menmen, det verkade vara roande för alla andra, så..

ska lägga mig & kolla på film nu, ta det lugnt. 

gurgla saltvatten, dricka te och bara ta det lugnt. mina strepsils är slut, döda mig någon.


     

Av quitebulletproof - 5 mars 2012 22:33

ligger & snackar med han i telefonen just nu, drog iväg och tränade & jag fick väl mitt straff kan man säga, min röst är helt förstörd. ska alldeles strax ringa sara. först se klart på bigbrother, vi hörs imorgon! godnatt

nu är det bestämt. den 19:de juni. 3 månader & 2 veckor kvar. sen reser jag & denna underbara skapelse

till spanien! jag kan inte längta mer än vad jag redan gör. längtar så mycket så det gör ont. tre veckor i värme.

midsommar, shopping, stranden, solen, familjen stridh, vattenland, schtek, solbända, alltså kom igen?

ta mig dit här & nu. 


 

Av quitebulletproof - 5 mars 2012 14:36

de viktigaste personerna i ditt liv




Av quitebulletproof - 5 mars 2012 13:02

hallå! slutade skolan 12.45 men fick gå lite tidigare!

idag gjorde jag spanskaprovet jag glömt att jag missat & dessutom glömt att plugga till. trots det så gick det hyfsat.

sitter & försöker bestämma låt tills på måndag, estet grejen på gymnasiet bad mig ju att komma dit & sjunga.

dessutom försöker jag plugga in Daugthers - John Mayer eftersom jag ska sjunga den på min storebrors dotters dop.

låten är ju extremt svår, har ju btw bara lyssnat på den ett antal gånger & första versen är färdiglärd. problemet är vilken tonart (han sjunger ju så jävla lågt) & hur fan jag ska göra den till "min egen"..

aja varför skulle ni bry er om det liksom!

får plugga vidare nu, det får faktiskt bli träning ikväll, hur sjuk jag än är.

sara kommer hit snart också.

 

Av quitebulletproof - 5 mars 2012 07:48

godmorgon! vaknade för precis en timme sen, nu är jag färdig för skolan.

fortf. sjuk men det känns bättre än igår. det blir nog inte så mycket träning för mig idag trots allt. fml.


Ovido - Quiz & Flashcards