quitebulletproof

Alla inlägg under mars 2012

Av quitebulletproof - 11 mars 2012 21:56

kollar på bigbrother, varå hanna.w ska lämna? skitprogram. man borde inte få tillåta folk att lämna frivilligt, sämst.

hon som gör hela skiten ju. det här är lika illa som när rodney åkte ut förra året. blööööööö

 

Av quitebulletproof - 11 mars 2012 19:48

åh jag hatar detta. känns som att alla smsar bara för att påminna mig om att mobilen är pank.. 

har fått fyra sms under senaste halvtimmen av fyra personer som VET att pengarna är slut men som ändå

kommer med frågor & saker som man måste/vill svara på för att fortsätta ha bra samvete, skit också.

dagen har spenderats på mammas soffa, sovandes. det krävs kraft att vara vaken till sex ena dagen och andra dagen ha sebastian sovandes här, somnade drygt fyra imorse, vaknade tolv & somnade om vid tre. vaknade nu.

som nicholas säger

- du har påbörjat din förvandling till sengångare.
det känns fan så, det är ändring på det nästa vecka, believe me.

 

Av quitebulletproof - 10 mars 2012 19:39

om du krossar mitt hjärta, punkterar jag dina lungor.

 

Av quitebulletproof - 10 mars 2012 19:24

5 finaste låtar

- perfect - simple plan
- how to save a life - the fray

- paradise - coldplay

- fix you - coldplay
- kärlek vid sista ögonkastet - maskinen 

 

Av quitebulletproof - 10 mars 2012 19:09

blev en ganska sen kväll/natt. Adde drog hem vid sex imorse och jag somnade in ganska snabbt efter att han dragit.
linda ringde som vanligt och väckte mig imorse, skrev ett cv & drog iväg runt ringvägen.

nu är jag hemma, storasyster, systerson, systers sambo & halvlillebror är här på besök & har käkat här osv.
ska fortsätta umgås med dom nu. imorgon får vi se vad som händer, träning står på schemat hur som helst!
 

Av quitebulletproof - 9 mars 2012 18:33

kom hem för inte alls längesen efter ett gympass med nathalie! kommer kännas sjukt skönt imorgon, kan garantera träningsvärk i armarna.. ska precis hoppa in i duschen, sen ska jag träffa han.

måste skynda mig nu så jag hinner med allt! höres sen, ciao!

 

Ovido - Quiz & Flashcards