quitebulletproof

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av quitebulletproof - 17 juni 2011 18:33

sitter för tillfället hemma hos "han", som förövrigt är på sin matchsamling just nu..

det gick oförståeligt bra att sova inatt förutom att jag vaknade någon gång då&då.

dagen har vart ganska händelsefattig.. vaknade klockan 11, gick upp, drog upp rullgardinen, kollade ut, drog ner rullgardinen & somnade om.. gick upp 12, fick hem linda till mig, vi bakade kokosbollar, la oss & kollade på scary movie 1, linda drog hem, jag hoppade i kläder, "han" kom & hämtade mig, vi drog hit, kollade på tv, käka middag, kolla tv, "han" drog till samlingen, jag satte mig här, ska till matchen som börjar halv åtta, sen kör "han" säkert hem mig, och jag drar säkert ut med ett antal polare! pussdå.


Ovido - Quiz & Flashcards