quitebulletproof

Alla inlägg den 22 juni 2011

-

Av quitebulletproof - 22 juni 2011 19:16

with you i'm in my fuckin' mind, without you - i'm out it.

 




-

Av quitebulletproof - 22 juni 2011 18:23

Please don't be like the others, prove to me you're different.

Show me that you're worth fighting for.


   
 




-

Av quitebulletproof - 22 juni 2011 11:05

Nobody's perfect until you fall in love with them.

 




-

Av quitebulletproof - 22 juni 2011 10:14

i wish you'd take the time to listen to my favoritesongs.. 
maybe, you'd hear the things i don't have enough courage to say.

and maybe, just maybe.. you'd understand how i feel for you..



-

Av quitebulletproof - 22 juni 2011 08:37

- Varför är du så nere, jag har aldrig sett dig såhär?
 

- Jag vet inte..


- Har det hänt något?


- Jag vet inte..


- Är du orolig över något?


- Som fan..


- Berätta för mig vad det är som oroar dig!


- Titta, jag har träffat en kille & jag tycker om honom väldigt,

väldigt mycket, jag älskar honom. Han har sagt han han älskar mig i och för sig, & för någon dag sen när jag frågade vad det värsta han kan tänka sig hända är så svarade han att det skulle vara ifall jag "dissade" honom, sket i honom.. Men samtidigt så känns det varje dag som att det är en kamp att hålla honom kvar, jag tänker på honom tills jag somnar, jag tänker på honom när jag vaknar & är hela tiden orolig för att han ska insé att han förtjänar något mycket bättre & därför lämna mig..

Har inte gråtit såhär för någon kille på hur länge som helst, skyller på hormonerna som dagligen är inne i min kropp numera eftersom jag aldrig varit så känslig förr.. Lämnar han mig vet jag inte vad jag ska göra, för trots att han bara funnits i mitt liv i några månader, så känns det som att han funnits här hela tiden


- Om han säger att han älskar dig så menar han säkert det!


-  Men varför känns det då som att han kommer lämna mig?..


- Han är dum i huvudet om han släpper dig... 

Ovido - Quiz & Flashcards