quitebulletproof

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av quitebulletproof - 21 mars 2011 22:40


  

-

Av quitebulletproof - 21 mars 2011 21:09


I rather do something i will regret, than to regret something i never did.



Av quitebulletproof - 21 mars 2011 14:42

sådär, hemma från skolan!

Spanska provet gick fan suveräänt!, fast ne. kommer nog som högst få VG på

det här, det suger.  shit the same.
ska göra en milkshake nu, sen ska jag dra iväg en stund!träning klockan 19:00 dessutom så vet inte om jag skriver mer innan den, puss.


   

Av quitebulletproof - 21 mars 2011 07:25

men tja, godmorgon!
vaknade runt 10 över, var uppe ganska sent igår för att plugga till mitt

spanska-prov idag som förövrigt kommer att gå åt helvete!
synd, men spanska är väl ett av ämnena som jag har lättast för så får

väl utgå efter det jag redan kan/har lärt mig.. som sagt: kommer gå åt helvete.

 ska klä på mig nu, sedan föna/platta håret. 

men ingenting går fortare av att sitta här, vi hörs!

hoppas ni får en bra måndag!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards