quitebulletproof

Alla inlägg den 23 mars 2011

-

Av quitebulletproof - 23 mars 2011 22:42

jag älskar dig, men jag borde inte få göra det.

 

Av quitebulletproof - 23 mars 2011 22:29

sådääär, kan nästan all spanska-skit nu!
NO-provet kommer jag få göra i ett enskilt rum så det är ingen fara med det.

ligger just nu och messar och kollar på tv, ska snart sova!

spelar ingen roll hur mycket mer jag sitter och pluggar nu, ingenting kommer

fastna i vilket fall, är förjävla trött alltsååå!

ska gå o ta bort sminket nu, sen sova! pusssss
   
 

Av quitebulletproof - 23 mars 2011 20:33

Ska sätta mig och plugga på spanskan och NO:n nu, har precis gjort klart engelskan. är hur trött som helst och det ska bli hur skönt som helst med sovmorgon imorgon! 

 

 

-

Av quitebulletproof - 23 mars 2011 20:26

oceans apart day after day and i slowly go insane.

I hear your voice on the line, but it dosen't stop the pain.

if i see you next to never, how can we say forever?

wherever you go, whatever you do, i will be right here waiting for you.

whatever it takes, or how my heart breaks, i will be right here waiting for you.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards