quitebulletproof

Alla inlägg den 31 mars 2011

-

Av quitebulletproof - 31 mars 2011 12:27

"Du behöver ingen armé som skydd, du släpper aldrig någon tillräckligt nära för att kunna skada dig"

 

Av quitebulletproof - 31 mars 2011 11:42

sovmorgon till 9.20, spanska till 10.20
(var klar med det som skulle göras så fick gå 15 min tidigare.),

gå till charlotte och få en chock (fick reda på att jag skulle ta gardasil spruta.),

gråta lite, klaga lite, dampa lite, skratta lite, 10 min svenska, tillbaka till charlotte, 

gråta lite, klaga lite, söka upp nästa lektions lärare, prata lite, klaga lite, snacka med linda lite, hämta väskan, förklara för lisa lite, GÅ HEM.

min dag hittills.

kände på mig imorse när jag vakna att dagen inte skulle va något vidare bra, 

den slutade dåligt igår och då brukar det hålla i sig under natten.


i förrgår så betalade jag andreas cola och klubba, det blev ca 20 :-
han tjatade och tjatade om att han inte ville ha något från kiosken och att han skulle ge tillbaka pengarna dagen därpå, jag sa självklart nej. klart jag inte vill ha 20 spänn liksom!

men han tjatade vidare och igår kom jag inte till skolan eftersom jag skulle iväg.

han frågade vart jag var och att han hade med sig pengarna.

jag sa att han kunde handla upp pengarna eller ta med dom hem för jag ville inte ha dom.

jag visste att jag skulle få ta den här konverstationen med honom idag och verkligen förklara för honom att han fick pengarna och att jag inte tänkte ta emot dom, jag sa att han inte kunde göra någonting för att få mig att ta tillbaka dom..

när jag precis lämnat skolan fick jag ett sms :
" kolla i luvan "  

klart det ligger en tjugolapp där.. haha..


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards