quitebulletproof

Alla inlägg under juni 2011

-

Av quitebulletproof - 20 juni 2011 19:27

- Why worry now, you'll be safe. Hold my hand, just in case..


-

Av quitebulletproof - 20 juni 2011 14:08

-Sometimes we put up walls around us, not to keep people out, just to see who cares enough to break 'em.

-

Av quitebulletproof - 20 juni 2011 03:20

- "I guess the perfect guy can be anywhere in the world

but he chooses to be with her, 

because life is much better with her by his side."

  

-

Av quitebulletproof - 20 juni 2011 02:44

- True Love doesn't have happy ending,

because true love never ends. 

Av quitebulletproof - 19 juni 2011 19:48

I'm not a second fucking choice.

Av quitebulletproof - 17 juni 2011 18:33

sitter för tillfället hemma hos "han", som förövrigt är på sin matchsamling just nu..

det gick oförståeligt bra att sova inatt förutom att jag vaknade någon gång då&då.

dagen har vart ganska händelsefattig.. vaknade klockan 11, gick upp, drog upp rullgardinen, kollade ut, drog ner rullgardinen & somnade om.. gick upp 12, fick hem linda till mig, vi bakade kokosbollar, la oss & kollade på scary movie 1, linda drog hem, jag hoppade i kläder, "han" kom & hämtade mig, vi drog hit, kollade på tv, käka middag, kolla tv, "han" drog till samlingen, jag satte mig här, ska till matchen som börjar halv åtta, sen kör "han" säkert hem mig, och jag drar säkert ut med ett antal polare! pussdå.


Av quitebulletproof - 16 juni 2011 23:31

sitter i datastolen med duntäcke, 3 kuddar & tangentbordet i knäet..

fruktansvärt frustrerad över att det är första natten på 1½ vecka som jag ska sova ensam.. rätt cp ändå, tyckte det var jätteskönt att sova ensam förut..

hela sängen för sig själv, gå och lägga sig när man själv känner för det, somna till en grym film.. men nu känns det helt fucked up't att inte somna med en arm runt omkring sig, försöka somna till en film man ändå inte sett någonting av eftersom man vart upptagen med annat, vakna mitt i natten och veta att världens bästa person fortfarande ligger bredvid.. åh orkar inte ens skriva om det blir bara mer frustrerad.. sitter för tillfället och chattar med en massa, vilket jag tänker fortsätta göra tills jag blir så trött så jag med all säkerhet somnar som en stock direkt när jag lägger mig ordentligt i sängen.. vilket är typ nu..

imorgon blir det nicksta hela dagen tills "han" slutat jobba, och imorgon ska jag INTE sova själv.. puss!
 

Av quitebulletproof - 15 juni 2011 22:05

Hur bor du: I en lägenhet några meter ovanför skolan.
Brukar du komma i tid: ytterst sällan..
Kan du laga mat: föredrar att äta något som någon annan lagat..
Vad jobbar du med/pluggar du: ska börja 9:an efter sommarlovet.
Vad har du på dig just nu: uppvikta mjukisbyxor & ett svart linne.

Har du någon fobi: mörker, kryp, fiskar.

Hade du en bra kväll igår: underbar!

Vilket är ditt senaste inköp: köpte en redbull för ca 2h sen.

Din favoritdryck på morgonen: oboy, klassiker.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: fick en hundring av pappa.

Har du sovit i din egen säng inatt: nooope.

Vad hade du sönder senast: sönder&sönder..lät de bli översvämning i b-rummet

Vem snackade du med i tele senast: Robin.F
Vem snackade du med senast irl: Andreas.H

Varm favoritdricka: Cola övervinner allt.

Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola?

Alkoholhaltig favoritdricka: Xide, breezer, smirnoff ?

När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm.. rktigt dumt? ca 2v sen.. 

Saknar du någon just nu: det gör jag

Vad ska man göra för att få dig irriterad: fråga robin, han är bra på de! <3

Någon jag stör mig på: ingen för tillfället..

Intressen: fotboll, kompisar, han!

Senaste person du kramade: Andreas.H

Senaste person du ringde: Andreas.L

Senaste person som ringde dig: Robin.F
Vem chattade du med senast: chattar m massor nu, men skrev senast till linda

Vad drack du senast: Redbull

Vill du ha barn: haha inte än på ett bra tag.

Längtar du till din nästa födelsedag: vore rätt nice att övningsköra, så ja.

Har rakat dina ben någon gång: haha klart

Är du sugen på något nu: alltid sugen på något

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: kaffe är äckligt

Använder du hudkräm: klart

Micro-pop eller poppa själv: micro-pop.. vet inte hur man gör det andra!

Brukar du baka: bakade senast idag

Röstade du i det senaste valet: nej, har inte åldern inne.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: supernöjd

Vilken låt lyssnade du senast på: kärlek vid sista ögonkastet - maskinen

Har någon annan sovit i din säng i veckan/inatt: yesyesyes

Vad tycker du är äckligt: går snabbare att säga vad jag inte tycker är äckligt.

Har du pengar på mobilen: ja en sisådär 8,46 :-

Ovido - Quiz & Flashcards