quitebulletproof

Alla inlägg under juni 2011

Av quitebulletproof - 15 juni 2011 00:13

tjabba, sitter i saras säng med sara bredvid mig atm!!

vi sitter & läser bloggar & snackar, ska nog snart dra ner och kolla på film..
kom hit för ca 2h sen!! orkar inte skriva mer nu, vart på sjukhuset idag, vart med frida, vart med linda och sover här inatt.. pussssssssss


Av quitebulletproof - 14 juni 2011 01:15

just nu ligger jag förmodligen & sover i min superduper sköna säng!

kom hem jävligt sent igår natt, runt fyra skulle jag tro så jag & linda har sovit bort hela måndagen.. vi låg i sängen tills klockan 16.00, då drog vi upp käka frulle, kolla lite på datorn, försökte ladda ner en å annan film, sen gick vi & la oss igen..
senare drog linda hem & den kom hit.. imorgon blir det sjukhuset klockan 13.00 sen träning på kvällen, förövrigt har jag inget mer planerat HAJDE.

 

Av quitebulletproof - 10 juni 2011 13:31

fan vad kvällen blev lyckad!! helvete vad kul det var!

hade inte bangat på fest ikväll heller! fan va vi dansade, stod inte stilla i mer än 10 min tror jag! shit, har ju något ont i halsen, huvudet och fötterna
(som förövrigt är söndertrampade av personer som inte vet hur man dansar..)
drog hem till han efter festen och sov där, nu blir det sjukhuset sen till hamnen och käka glarre med Sara kanske drar till han ikväll oxå, PUSS.

 

Av quitebulletproof - 9 juni 2011 07:40

okej, låt oss få det här överstökat nu. 

Väntar på Linda som ska komma hit klockan 8, ska försöka hinna platta håret först så att hon kan använda plattången direkt när hon kommer så jag kan locka mitt hår ifred.. inte ett dugg taggad, på riktigt.. inte sovit så jävla mycket inatt men det är knappast orsaken.. kan i allafall inte bli så mycket gladare än vad jag är nuuu!!

efter skolavslutningen blir det antingen hamnen med sara (tradition), eller så drar jag och käkar med systrar & bröder (tradition). efter det blir det hem, rafsa ihop i mitt rum & invänta alexander, dennis & alla dom som ska hem till mig & kolla på film innan festen ikväll.. drar till festen med mitt crew och träffar lite fler folk där, umgås lite, festar LOSS & drar mig sedan hem till baby :)

   

..

Av quitebulletproof - 8 juni 2011 23:36

Baby we've been going round and round..
Im feeling lost in love, but do I really want to be found?
I don't really know what I wanna do when it comes to you,

Do I stay? Do I Go? Do i want this? Do i need it? baby can i leave it?

but in my heart i know, that i can't get away from you.
 
     

Av quitebulletproof - 8 juni 2011 08:17

redo för skolan! eller skola & skola.. ska spela minigolf med klassen i hamnen!

efter det blir det säkert bad med världens bästa grabbar, och sen ph med världens bästa fotbollslag! imorgon smäller det, sista dagen och jag tror inte att jag skulle kunna längta mer efter det än vad jag redan gör, ska bli så jävla skönt att i 2 månader bara få göra det man vill med dom man vill utan att något jävla prov eller nå liknande hindrar en.. helvete vad skönt det ska bli!
men ska börja dra mig mot skolan nu, vill inte komma försent nästsista dan, och om jag känner mig själv rätt så är det inte helt omöjligt att jag fastnar för något på vägen eller glömmer något hemma så jag måste springa tillbaka, puss på er.


Av quitebulletproof - 8 juni 2011 07:31

Dina vänner under 2011. .
Har en vän dött? - nej tack & lov.
Har en vän sökt tröst hos dig? - jadå.
Har du sökt tröst hos en vän? - det har hänt.
Har du sovit över hos en vän? - många gånger.
Har du varit kär i en vän? - nedå.
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - åja.

Du under 2011. .
Har du gråtit? - det har jag.
Har du skrattat? - varje dag, givet.
Har du kissat på dig? - ånej.
Har du sovit i tält? - för kallt ute än..
Har du sovit under bar himmel? - om det är för kallt i tält såå...nej.
Har du varit på Gröna Lund? - det kommer snart!
Har du varit på Liseberg? - ska dit.
Har du varit på Kneipbyn? - vad är det ?
Har du varit utomlands? - i år, nej.
Har du varit i en annan stad? - hmm.. vet inte.. :o
Har du bott hemma? - mjadå.

När har du som mest . .
Gråtit under 2011? - har inte gråtit så jävla mycket iår.
Skrattat under 2011? - åherre, skrattar hela tiden typ..

Denna månad . .
Har du varit kär? - boburopaopapbaa.
Har du kysst någon? - det har jag.
Har du pussat någon? -  det med.
Har du kramat någon? - verkligen..
Har du skrattat? - OM jag har.

Har du gråtit? - nej det har jag inte!
Har du varit glad? - jag brukar vara glad när jag skrattar...
Har du varit ledsen? - depp kanske, men inte ledsenledsen.

När . .
Grät du senast? - åherre, ett bra tag sen..
Skrattade du senast? - skrattade för några minuter sen.
duschade du senast? - ca 30 min sen.
Lyssnade du på musik senast? - inatt någongång.
Hade du kul senast? - igårkväll.
Hade du tråkigt senast? - har väl inte direkt dödskul nu..

Vem . .
Kysste du senast? - boburopapaboo.
Kramade du senast?- åherre, efter vinsten igår har jag ingen aning!!
Pratade du i telefon senast med? - boburobopapaboo.
Fick du sms av senast? - Robin Fallsten.

Av quitebulletproof - 7 juni 2011 23:37

va de nu man skulle vara glad eller? vinst mot ösmo, trots den jävla oron i magen.. borde vara överlycklig, derby o allt liksom.. den värsta dagen på året är avklarad, och de gick så jävla bra? så vafan är det som håller mig tillbaka? cpcpcpcpcp.

matchen slutade iallafall 4-1 till oss såklart, det är som vanligt..

sitter för tillfället och chattar/messar, ska snart lägga mig i sängen.. sista vanliga skoldagen imorgon, fuck va skönt.. pussss

 

Ovido - Quiz & Flashcards