quitebulletproof

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av quitebulletproof - 16 oktober 2011 23:20

Nu får det vara nog. 
jag är så jävla less på att ständigt gå och ha ont i magen och samtidigt försöka förtränga tårarna.
jag är så jävla less på att ständigt vara sur och samtidigt hålla mina aggressioner borta från alla andra.
jag är så jävla less på att ständigt vara så jävla ledsen och samtidigt inte riktigt veta anledningen till varför.
jag är så jävla less på att ständigt försöka fixa alla problem själv och samtidigt veta att jag har folk runt omkring mig som vill hjälpa.
jag är så jävla less på att ständigt försöka göra folk omkring mig nöjda och samtidigt veta att jag själv aldrig är riktigt nöjd.
jag är så jävla less på att ständigt behöva kämpa och kriga och veta att så fort jag slappnar av och nöjer mig av det jag åstadkommit så skiter det sig igen.
jag är så jävla less på att ständigt finnas för dig samtidigt som jag vet att jag alltid kommer göra det, så fort du behöver mig.

   

Av quitebulletproof - 16 oktober 2011 22:46

En kille faller för det han ser.
En tjej faller för det hon hör.

   

Ovido - Quiz & Flashcards