quitebulletproof

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av quitebulletproof - 21 oktober 2011 23:22

kom in alldeles nyss efter att ha följt Linda till bussen!
påvägen ringer Robin till mig och säger att han är i närheten av gröndal så det var ju lika bra att han kom upp och hälsa också, och ja.. Robin, Samuel, Simon och Andreas kom och hälsade lite, inte stor risk att alla dom minns det imorgon kan jag ju säga!


Öhm, fick nyss reda på att ifall bajen vinner imorgon så har vi gratisbiljetter till kommande borta och hemmamatch så aa, måste boka in det också för det finns inget annat än vinst imorgon!!!


På tisdag händer en annorlunda grej, en bra/dålig? jag har inte riktigt hunnit sätta mig ner och tagit mig en tankeställare kring denna idé menmen för att komma någonstans här i livet måste man chansa, så jag kör på en chansning så ni veta på kvällen vad det var som hände!!


nu ska jag lägga mig och dö i sängen till alla filmer jag fixat, godnatt!

   

Ovido - Quiz & Flashcards