quitebulletproof

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av quitebulletproof - 26 oktober 2011 19:29

idag var jag i simhallen med klassen! dagen började med No, Spanska, simhallen, 30min svenska och sen Luciaträning!
helt ok skoldag helt enkelt! mindre ok är väl att jag bränt mig två gånger bara idag.
1 gång i simhallen då jag skulle bära med mig min varma plattång till min väska och stängde plattången på handen. AJ.
och 1 gång för ca 15 min sen då jag skulle ta ut min hemgjorda pizza ur ungnen och på något fuckat sätt råkade sätta plåten mot överarmen. ännu mer AJ. hatar brännmärken, så fruktansvärt fula.

aja, efter skolan drog jag och linda hem till mig och lyssnade på lite musik som ska vara med på luciagrejen i skolan.
jag jenny och linda vet redan vad vi ska vara & vi tre ska sjunga en låt tillsammans. Men ska även sjunga en låt med bara jenny, awesome! roligt att jag suttit med det här inlägget i typ flera timmar... aja på fredag ska jag färga lindas hår, lite payback för det som har hänt med mig.. brownie.. bara det att hennes kommer bli mada eftersom hon redan är brunett!

   

Ovido - Quiz & Flashcards