quitebulletproof

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av quitebulletproof - 24 oktober 2011 23:33

lookin' at your picture from when we first met, you gave me a smile that i could never forget.
and nothing i could do could protect me from you that night. wrapped around your finger, always on my mind.
the days would blend 'cause we stayed up all night. you and i were, everything, everything to me.
so i just want you to know, that i've been fighting to let you go and some days i make it through.
and then there's nights that never end.. i wish that i could believe that there's a day you'll come back to me.
but still i have to say, i would do it all again.. i just wanted you to know.

   

Av quitebulletproof - 24 oktober 2011 23:25

meningen var att jag skulle sätta mig vid datan för att skriva min svenskauppgift om barnmisshandel.
På tre timmar har jag skrivit "motargumenterande text", längre har jag inte kommit! jävla facebook alltså.
längre lär jag inte komma heller för helt plötsligt så händer det en massa av roliga saker i min omgivning som
bara händer när jag har viktiga och tråkiga saker jag måste göra. känns lite som att de stunderna man inte får 
skratta är de stunderna man skrattar mest! de gångerna man har mest att göra är de gångerna då det händer
mest spännande saker runt omkring en.. fan vad jag gaggar.. ne här kommer jag ingen vart i allafall! godnatt!


 

Av quitebulletproof - 24 oktober 2011 19:52

efter många om och men har jag äntligen bokat tid hos frisören. var iofs där för mindre än en månad sen för att klippa mitt sjukt slitna hår.. mitt blonda hår.. som imorgon övergår till brunt.. När jag först bestämde mig så var det inte så mycket att tänka på, jag tröttnade helt enkelt på mitt blonda, jobbiga hår och ville vara med om en förändring.. nu när det är knappt 21 timmar kvar tills jag sitter i den där jävla frisörsstolen så backar jag lite..
Kollar igenom alla bilder på mig och försöker föreställa mig håret som brunt istället för knallblondt och nej det går inte.
Jag vet inte riktigt, nu har jag bokat och all shit så det är väl bara att köra järnet. blir det dåligt så blir det.

svårare än så är det inte och i värsta fall får jag förstöra håret med massor av avfärgningsmedel och skit för att sedan få tillbaka en liknande blond som jag har nu, nu när jag äntligen är nöjd med håret så ska jag ge mig på nya saker..
så jävla typiskt mig. blir det fult och jag måste genomföra alla andra behandligar för att få blondt igen, lär jag nog bli flintis eftersom håret inte pallar hur jävla mycket som helst, ååååh crap.

   

Av quitebulletproof - 24 oktober 2011 16:10

tjejer, om en kille stoppar Fifa 12 för att svara på ditt sms.. GIFT DIG MED HONOM.

   

Av quitebulletproof - 24 oktober 2011 16:00

bloggplatsen har redigerat alla bloggarna och gjort själva bloggen bredare så jag var tvungen att slänga ihop en ny header och en ny design lite snabbt nu för att det inte skulle se allt för täääskigt ut!
och ja, ni ser ju hur den ser ut.. måste medge att bloggen ser lite mer livfull ut nu när det är färger, men med tanke på att jag inte har något liv så passar det inte mig och måste ändras så snabbt som möjligt. dvs inte nu.
och sörjan som står under själv headern måste också bort, men även det gjorde bloggen livfull så den får vara där tills vidare. Nu måste jag sätta igång med lite viktigare saker, skriver mer sen.
 

 
   

Ovido - Quiz & Flashcards