quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

never regret what once made you smile.

Av quitebulletproof - 24 oktober 2011 19:52

efter många om och men har jag äntligen bokat tid hos frisören. var iofs där för mindre än en månad sen för att klippa mitt sjukt slitna hår.. mitt blonda hår.. som imorgon övergår till brunt.. När jag först bestämde mig så var det inte så mycket att tänka på, jag tröttnade helt enkelt på mitt blonda, jobbiga hår och ville vara med om en förändring.. nu när det är knappt 21 timmar kvar tills jag sitter i den där jävla frisörsstolen så backar jag lite..
Kollar igenom alla bilder på mig och försöker föreställa mig håret som brunt istället för knallblondt och nej det går inte.
Jag vet inte riktigt, nu har jag bokat och all shit så det är väl bara att köra järnet. blir det dåligt så blir det.

svårare än så är det inte och i värsta fall får jag förstöra håret med massor av avfärgningsmedel och skit för att sedan få tillbaka en liknande blond som jag har nu, nu när jag äntligen är nöjd med håret så ska jag ge mig på nya saker..
så jävla typiskt mig. blir det fult och jag måste genomföra alla andra behandligar för att få blondt igen, lär jag nog bli flintis eftersom håret inte pallar hur jävla mycket som helst, ååååh crap.

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards