quitebulletproof

Alla inlägg den 6 november 2011

Av quitebulletproof - 6 november 2011 23:58

vaknade rätt tidigt idag med tanke på tiden jag kom hem igårkväll. (natt?)
öhm.. ja.. har hjälpt min syster flytta ut de sista kartongerna från hennes rum nu till hennes nya lägenhet och jag måste erkänna att friheten jag trodde att hon skulle lämna inte finns. det som finns är ett stort tomt rum och en slags saknad.
en saknad av att veta att jag inte kan gå in till hennes rum när jag tillexempel vill låna någonting, behöver säga någonting eller kanske bara vill ha sällskap av någonting förutom mina vänner, när jag behöver någon att tjafsa med för att få ut all min ilska. men, men. jag vänjer mig.

efter det så drog jag till simhallen med min nästäldsta syster, hon & hennes son Ludde skulle på baby-sim så jag följde med dit och aa, innan det drog vi ut och käkade, gick omkring, och snackade mest.

har precis försökt snacka med sara i telefonen, jag har ingen röst. kan knappt snacka alls. vi försökte iallafall komma fram till hur vi ska göra med The Breaking Dawn som går den 16:de.. och jafan klart vi ska gå. det är givet, vi gick på de andra tre filmerna så många fler gånger en bara en gång så varför skulle vi missa denna? pfft, inte en chans.
frågan är bara vart vi ska gå.

fick nyss tanken på att det är helskumt att blogga. känner mig lite skitzo som sitter och skriver såna här grejer.. och den där meningen gjorde inte saken bättre.. godnatt!

 
 

Av quitebulletproof - 6 november 2011 23:53

och även fast jag inte tycker att det är okej så får jag lära mig att leva med kraven du ställer.
för du älskar mig, du vet bara inte om det ännu.. 
 

         

Av quitebulletproof - 6 november 2011 21:09

okey nu kör vi på en sån här.. "jag ger ut löften jag vet att jag inte kommer hålla"

- jag ska sluta släppa in idioter i mitt liv.
- jag ska sluta med allt sockerätande, trots att jag knappt äter sånt nu.
- jag ska sluta ställa upp för personer som inte finns för mig när jag själv behöver det.
- jag ska sluta slösa så jävla mycket pengar på ingenting.
- jag ska sluta vara så jävla orolig för onödiga saker.
 
- jag ska börja hålla koll på mina grejor.

- jag ska börja ta ansvar över mina handlingar och inte vara så fruktansvärt rädd för vad andra ska tycka.
- jag ska börja göra val som får mig att må bättre & inte bara dom i min omgivning.
- jag ska börja se det positiva i allt som händer innan jag ser det negativa.
- jag ska börja jobba ordentligt i skolan tills betygen är satta.

 och jag ska köpa en ny kamera SÅ FORT SOM MÖJLIGT.

Av quitebulletproof - 6 november 2011 12:00

It's like you're screaming, and no one can hear.
You always feel ashamed.
That someone can be that important. that without them you feel like nothing.
No one will ever understand how much it hurts..
You feel hopeless. like nothing can save you.
But when it's over. and he's gone.
You almost wish that you could have all of that bad stuff back, so that you could have the good.

   

Ovido - Quiz & Flashcards