quitebulletproof

Alla inlägg den 21 november 2011

Av quitebulletproof - 21 november 2011 23:54

och sen började din själviska dotter, som älskar dig, vad som än händer, ignorera dig igen.
och allt är som det ska igen...

    

Av quitebulletproof - 21 november 2011 21:02

första dagen avklarad. oh shit, första timmarna var verkligen inte roliga men det var sååå värt det efter ett tag då vi fick göra precis vad vi ville, vilket blev att leka med alla barnen, maaada!
nu blir det att lägga sig och kolla på vampire diaries, kanske somna tidigt för en gångs skull och sedan komma upp i någolunda bra skick imorgon! ;)

typ såhär trött...
   

Av quitebulletproof - 21 november 2011 07:41

hoppas för guds skull att tågen inte är inställda idag. det är nämligen första gången på nån månad som dom ska gå. om dom inte går så vet jag inte riktigt vad jag tar mig till. kill me.
men nu ska jag snart börja röra mig mot tåget. bye.

   

Ovido - Quiz & Flashcards