quitebulletproof

Alla inlägg den 15 november 2011

Av quitebulletproof - 15 november 2011 14:28

hemkommen från skolan. pfft ne varå, jag pluggade skitmycket igår. fast riktigt så vart det inte. fick ju såklart den strålande idéen att lyssna på musik i hörlurar samtidigt som jag pluggade matte. mm lär ju gått bra, satt ju och sjöng istället.
jag blir så irriterad. det ska vara typiskt mig att få reda på att vi ska ha prov dagen innan självaste provet.

det blev iallafall inget pluggande. inte det minsta faktiskt. för efter favoritlåtarna började såklart scrubs. kill me.

vem gillar inte scrubs liksom? klart man var tvungen att kolla.

ne nu ska jag sätta mig och kolla på vampire diaries tills linda kommer. ikväll är det träning. finally.

början av pluggandet kl. 20.34
 
slutet av pluggandet kl. 01.57
   

Ovido - Quiz & Flashcards