quitebulletproof

Alla inlägg den 9 november 2011

Av quitebulletproof - 9 november 2011 23:27

dags att gå och dejta sängen, hoppas på en "friskare" dag imorgon! 
men, men morgondagen är ett mysterium. godnatt på er!! ♥ 

   

Av quitebulletproof - 9 november 2011 22:07


jag vet inte hur många gånger jag sett den, vet inte hur många gånger till jag kommer se den
men herregud, jag fattar inte hur något så simpelt kan göra mig så otroligt jävla fucking mega glad!

Av quitebulletproof - 9 november 2011 21:41

nu är det såhär att jag har gjort om designen igeeeen! nästa vecka kommer en header som är tagen då jag är brunett. känns lite konstigt att ha en "blond header", men har inga nyligen tagna bilder så det får duga tills dess!

jag behöver hjälp av er kära bloggläsare!
svartvit?                     vs.                          färg?

              

tacksam för svar! 

Av quitebulletproof - 9 november 2011 19:49

En lärare i New York undervisade sin klass om mobbning och gav dem följande övning att utföra. Hon bad barnen ta ett papper och sa åt dem att skrynkla det, stampa på det och verkligen stöka till det men inte riva sönder det. Sen bad hon dem släta ut papperet och titta på hur ärrat och smutsigt det var. Hon bad dem berätta för pappret att de var ledsna. Även om de sa att de var ledsna och försökte ...fixa pappret, påpekade hon att alla de ärr som de lämnat efter sig aldrig kommer att försvinna oavsett hur hårt de försökte fixa det. Det är vad som händer när ett barn mobbar ett annat barn, de kan säga att de är ledsna, men ärren finns där för evigt. Läraren såg i ansiktet på barnen att budskapet gick hem.



   (bilder lånade från google.se)

Av quitebulletproof - 9 november 2011 14:04

okej det känns ju bara så fel att ha en header där jag är blond just nu.
men som redan skrivet så handlar jag en ny kamera på lördag så då drar jag väl iväg och fotar nya bilder. as brunette.

mår fortfarande pyton. börjar bli lättare att prata nu trots att jag inte får fram alla orden jag vill få fram! jättekul.
blir nog hemma imorgon med, har tydligen smittat lillebror också som just nu ligger och sover på soffan.
det har övergått från att inte kunna prata till en äcklig hosta i allafall, horrible. kan jag inte bara få bli frisk nu?..
       
   

Ovido - Quiz & Flashcards