quitebulletproof

Alla inlägg den 11 november 2011

Av quitebulletproof - 11 november 2011 22:52

har precis kollat på idol och jag måste erkänna att jag hade kunnat blivit av med allt jag äger och har för det tänkte jag slå vad om med en polare när jag såg att det stod mellan André och Amanda P. så säker var jag på att André skulle gå vidare. men icke! han är bra, det är synd att han åkte in my opinion, men jag tog det (tack & lov) inte lika allvarligt som tjejerna på tv:n som alla stod och stårböla. neherå, Amanda F är min favorit och sålänge hon är kvar så är allt bra ;)

                                                                 tyckte ni att rätt åkte?
                                                                om inte, vem borde åkt?
   
 

Av quitebulletproof - 11 november 2011 13:55

ligger i min onepiece och tar det lite lugnt. mår sämre idag än vad jag gjorde igår. jävla feber alltså.
ska hursomhelst trots febern träna lite, passar på nu medans pappa är på banken.
ikväll blir det god mat och en lista ska skrivas med alla saker som jag ska handla imorgon. finally friday.
har egentligen planer att åka till the wave med ett helt gäng polare ikväll, men aa.. det lär jag ju få & orka. 
 

ska dra fram min fitnessmatta och sätta igång lite nu, hinner i alla fall träna i en halvtimme minst.
 

ha're bra!!
   

Ovido - Quiz & Flashcards