quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

ge mig spanien nu.

Av quitebulletproof - 5 augusti 2012 19:48

sitter & kollar igenom de få spanienbilderna jag har på den här datan. men ska träffa sara om ett par dagar så får ta resten då! åååååh, saknar man det lite eller? fan vad jag vill tillbaka. får ont i magen.


jag & sara - kreativa huh?


pooooolen, där jag både dränkte & dränktes. fan va jag saknar saras, davids & mina brottningsmatcher..

haha åh, ni anar inte hur lång tid det tog för mig & sara att "fånga" rätt ögonblick till dehär bilderna, hälften av spanienalbumet på datorn består av bara såna här bilder..

hähä, härni!! här har vi lucifer. vi träffade han på ön tabarca, en modig liten vildkatt som åt upp all min kyckling i min kycklingsallad, det gick inte att säga nej till den där smala lilla varelsen. träffade dock på en ännu smalare lite senare, hon döpte jag till dana, dock hade lucifer redan ätit upp min mat då. fick ont i hjärtat varje gång jag såg en vildkatt. de var så smala, så små, så hjälplösa, så rädda.. fy.. lucifer, samuel & dana.

vi var fyra personer i en etta, det var oerhört mysigt vill jag lova! massa film kollade vi på under de sena kvällarna också!! självklart stod jag & sara för de bästa filmvalen, hähä.

här är en bild på mig & sara under EM, dagen så spanien vann. ännu en gång.  

åh spanien. underbara, vackra, fina, saknade spanien. ta mig tillbaka nuuuu..

trots att vi var fyra personer i en etta så fanns det nätter jag aldrig känt mig så ensam under. efter att ha sovit med andreas nästan varje kväll innan jag åkte så var det en ren tortyr att sova "ensam" i spanien.

som tur var hade jag sara i samma säng. de första fem nätterna kunde jag inte sova utan att hålla i hennes hand.

såhär "brun" var jag efter första dagen vid poolen. hähä..

såhär "blek" var jag efter 2 veckor.
 

skulle nog göra vad som helst för att spola tillbaka tiden. skulle till och med gå med på att sitta på flygplanet i fyra timmar till påväg dit trots att de var de fyra längsta timmarna i mitt liv! det är såååå värt det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards