quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

you had no idea, huh?

Av quitebulletproof - 10 augusti 2012 19:57

saker ni läsare antagligen inte vet om mig.


- jag kan minst 2 låtar & 2 repliker i alla disneyfilmer.

- jag är för lat för att vänta på att skummet ska sjunka i glaset så jag häller hellre tills det svämmar över.

- jag skickar över 3000 sms i månaden.

- jag är jättekänslig för att se andra gråta.

- jag får ont i hela kroppen när jag ser filmer som tillexempel SAW.

- jag har gått på över 7 olika sporter.

- jag skulle egentligen heta Ellenor eller Linn. ja ellenor inte ellinor.

- jag har en kalender där jag skriver ner varenda liten plan jag har, annars glömmer jag.

- jag kan inte sitta still när jag ska berätta något roligt eller spännande.

- jag kan få skrattattacker som varar i drygt en kvart. min längsta varade i 25 minuter.

- jag har ont i huvudet minst 2 gånger i månaden.

- jag har 5 syskon & 2 halvsyskon.

- jag har för många kompisar och för lite tid.

- jag har bäst koll på mina grejer i mitt rum när det är stökigt.

- jag tycker bebisar är det vackraste som finns.

- jag älskar kaktusar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards