quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

first day at school

Av quitebulletproof - 20 augusti 2012 06:13

flög upp ur sängen 05.30 när klockan ringde & for upp i duschen för att åtminstone se lite levande ut.

vandrar omkring i lägenheten som en levande zombie. är absolut inte redo för det här.

en veckas lov till, det skulle vara allt jag behöver. en veckas lov att verkligen ta ut allt jag missat, få mina kläder, få min mobil, mina skor, min lön... rubbet! menmen, vad skulle livet vara om inte orättvist? 

aja, ska borsta igenom håret, sminka mig & försöka välja kläder nu.. har ju trots allt bara två timmar på mig.. bajs.

en aning pain att börja klockan 10 & måste åka 8.07 aja det blir vad man gör det till.

har ju iallafall sällskap med linus & jakob.

ha det bra mina kära vänner & lycka till på första skoldagen 96:or!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards