quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

release me.

Av quitebulletproof - 20 augusti 2012 17:54

jag lever! hemma efter 5 timmar på John Bauer, kanske de 5 längsta timmarna i mitt liv & trots det har jag inte kommit på om det var bra eller dåligt. jag gillar själva utseendet på skolan. den är stor, väldigt fin, fräsch och frisörsalongen vi har är hur fin som helst.  har redan träffat ett gäng tjejer som jag hängt med hela dagen. 
hur sköna & trevliga som helst! sen att det finns ett antal andra tjejer & killar i klassen som man inte fått någon vidare koll på det antar jag är helt normalt efter bara en dag på fem timmar? jo det är såhär, jag går Hantverk inr. Frisör på John Bauer, HVfri12A heter min klass. (tog mig fyra dagar att lära mig det) I denna klass vistas 18 elever. 16 tjejer & 2 killar. Jag har sammanlagt 6 ämnen, 14 lektioner i veckan, 5 dagar i veckan. hittills låter det rätt nice huh?
det som irriterar mig är att bara resan till skolan går på 80 minuter. 1 timme & 20 minuter!? jag har inte ens en lektion som är så lång som min resa dit. jag måste gå upp 5.30 varje morgon för att hinna med 6.37 tåget till årstaberg, hoppa av där & byta till tvärbanan två stationer för att hinna till skolan klockan till klockan 8. & det här kommer gå på replay i 3 jävla år. 

DÄRFÖR mina damer & herrar har jag, linus & jakob beslutat oss för att leta upp en lägenhet i närheten av skolan.

helst en trea, för en rimlig summa där vi kan bo de närmsta tre åren. how does it sounds?
själv tycker jag att det låter underbart eftersom jag inte kan komma på något annat sätt att lösa det på för såhär kan jag inte ha det.
ta som exempel mina torsdagar då jag börjar 8.00 & slutar 11.00 & de enda ämnena jag har den dagen är matte & engelska med rast emellan dessutom? jag är ingen fantast på varken engelska eller matte så jag hoppar gärna över torsdagar. jag sitter sammanlagt fler timmar på tåget än vad jag sitter på lektion på torsdagar. men jag kan ju inte hoppa över varje torsdag i ett år? nej, det fungerar inte så.


det här måste lösas pronto..
nu är Adde påväg hit, han får lyssna på min skit resten av dagen, mihihihihi!
förövrigt har det varit en helt okej dag, ser fram emot morgondagen just nu, sen får vi se hur jag känner imorgon påvägen dit klockan 7.37 trots att jag har sovmorgon till 9...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards