quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

jag har försökt att ge dig hela skulden, fast jag innerst inne vet att den är min.

Av quitebulletproof - 21 augusti 2012 19:19

tjabbatjenahallå! nyvaken efter en skön powernap efter en rolig skoldag!

kladde sov här igårkväll, vi la oss runt 00tiden.. klockan var ställd på 05.30 men gick inte upp förrän 06.30
kunde inte slita mig från sängen förrän då.. drog med tåget 07.37 eftersom jag började 9.00

vi skulle ha 5kamp idag med floristerna & ja det var riktigt kul faktiskt. 

Jag & Jennifer gjorde ett kanonjobb & vi + 2 till "kämpade" till oss vinsten på en tipspromenad där vi hade chansat på 20 av 20 frågor! fick även till ett kanonkast när det gällde äggkastningen men det går jag inte in mer på right now.

efter skolan drog jag med Jennifer, Frida, Fatima & Yasmin till Stockholm C där jag sedan mötte Adde, Theo, Anton, Jocke & Carli & en timme senare kom Bella också.

vi tog sällskap hem & direkt när jag kom hem somnade jag i soffan, helt slutkörd.

men nu efter ett par bra låtar på spotify & en powernap är jag mer än redo att ta mig an Ica Kvantum, köpa lite produkter & sedan komma hem, fixa mig iordning för sängen, sova & åka till skolan 06.37 imorgonbitti.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards