quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

rock da microphone

Av quitebulletproof - 22 augusti 2012 19:21

jag fattar inte att ni inte tröttnar.. två inlägg på en dag är inte mycket att hänga i granen & ändå 150 unika besökare? inte lika många som det var de sista veckorna på sommarlovet dock, men då skrev jag ju iofs kanske 7 inlägg om dagen, antar att det är roligare att klicka in & kolla då, men ingen blir gladare än jag, creds till er guys, ni är bäst!

hemkommen från centrum helt utan anledning. skulle kolla efter mina converse, märkte i bilen på vägen dit att klockan var över sex & att skitstället där dom levererats till stänger klockan sex.. 
inte nog med det så spöregnar det också så är totalt genomblöt & ändå försöker linda lura ut mig i regnet igen för att handla med henne?! knäppgök.

är hur trött som helst efter en heldag i skolan, kan inte tänka mig att det här kommer vara de längsta skoldagarna för oss i veckan & det kändes som att dagen gick i 190km/h. inget stopp liksom.

kul som fan var det iallafall.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards