quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

if he was your boyfriend

Av quitebulletproof - 3 maj 2012 20:57

nyss målat naglarna vita & sitter just nu och kollar på ett tvprogram, TV3 dokumentär, med storasyster. det handlar om ett gäng tjejer som tydligen faller för kriminella personer som sitter i fängelset. man ba kom igen?

vem kan ens tända på sånt? på killar som dödar, våldtar, misshandlar. livsfarliga. tycker att det är motbjudande.

hade man träffat en sån hade man ju minst sagt dödat honom. om inte plågat honom till döds. usch.


har inte hunnit locka håret & eftersom håret ännu inte är torrt så lär jag inte hinna det heller.

det brukar ta drygt 70min för mig att locka håret om jag ska göra det ordentligt och gör man det inte ordentligt så kan man lika gärna skita it. därför får jag sova med inbakade flätor och sedan fixa resten imorgonbitti.


satt nyss och kollade på de 40sekunderna som finns på Justin Biebers nya hit "Boyfriend".

hur snygg får man vara? seriöst. bara jag som typ skulle vilja sluka honom hel?! namnamnamnam..

 
 
Ingen bild

SAGA

3 maj 2012 21:13

jag skulle mer en gärna sluka honom hel..

 
Ingen bild

fdg

4 maj 2012 20:14

du har väl pojkvän? känns det inte lite konstigt att säga så om JB då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards