quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

there are people so poor, that the only thing they have is money

Av quitebulletproof - 27 maj 2012 19:40

men tja en vecka senare. haft fullt upp med pluggande, barnpassande, shoppande, kompisar och utekvällar.

veckan har gått så jävla snabbt att det inte ens är roligt. blö. tiden går snabbt när man har roligt och det är helt sjukt hur roligt jag har haft.


i torsdags hade vi uppvisning av 9ornas show.

samma sak i fredags, vi hade även vernissage (alla 9or) och vi satte upp alla våra målade tavlor från bilden sitter nu stadigt på väggarna i folkets hus konsthall. weho. efter slöjden på fredagen drog jag hem och chillade lite med frida, moffa, sandra, calle och petra & sen kom även adde lite senare. han sov här och på lördagen var jag barnvakt.

adde, sara och dennis kom hit och kollade på eurovision song contest och sen drog adde & dempan hem och sara sov kvar.


idag har jag solat hela dagen och tagit hand om ludde till klockan tre sen drog jag hem till mamma och umgicks lite med henne och nu sitter jag och jobbar med min so för fulla muggar. eller jag har inte börjat än men jag ska. tror jag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards