quitebulletproof

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av quitebulletproof - 1 juli 2012 19:02

if i could give you one thing in life
i would give you the ability 
to see yourself through my eyes.

only then would you realize 

how special you are to me.


Av quitebulletproof - 1 juli 2012 18:56

no idea of what i feel about you.
of how much i care about you.
of how much i think you're amazing and beautiful.
of what i think we could become.
of how much you make me happy and sad at the same time.
of how much you make me feel so alive.
of the butterfly riot that takes place in my stomach when you talk to me.
of how much you make me worry and scared.
you have no idea..


Av quitebulletproof - 1 juli 2012 18:32

howdy partners! sitter & chattar med min kladde just nu & det ar inga tvivel pa att jag inte skulle banga pa att ta nasta flyg till honom om jag kunde.. den forsta veckans natter har var en ren plaga, tortyr. jag kunde inte somna utan att halla i sara..

da var natterna jobbigast. nu nar jag haller mig sysselsatt hela dagarna & snackar med honom nastan varannan dag sa ar det kvallarna som ar jobbigast eftersom jag egentligen inte far smsa honom (vilket jag gor anda, mihihi)

oh fuck, nu har min facebook borjat fucka ur, sista inlagget for idag, lar nog skriva nagot till innan jag kommer hem!!

ha det toppen duuuudes!



Av quitebulletproof - 1 juli 2012 18:19

tjabbaaa! vadret ar fortfarande pa topp & dagen har tillbringats i en stad jag inte minns namnet pa.

40 grader i solen sa det ar narmare inpa omojligt att ligga pa stranden, det var dock ganska pain att knata omkring i en stad ocksa, men det ledde till ett par bra bilder pa spanska naturen sa det ar dumt att klaga!!


ska alldeles strax mota camilla, david & magnus i centrumet dar vi ska ta en varsin kebab & sedan rora oss vidare mot The Dubliner, en pub dar vi brukar kolla pa fotboll, ta nagon drink & kaka pompa! ikvall blir det EMfinal, spanien - italien & om spanien vinner kommer det bli ett javla liv har nere, vilket kommer bli awesome!!


har bestallt tid hos frisoren & pa torsdag ska jag lagga in riktig harforlangning! lagom nervos vill jag meddela!


imorgon blir det stranden - jobba lite pa brannan!

tisdag blir det habaneras - shoppa upp de sista tusenlapparna

onsdag blir det tabarca - sola, kika runt & bara ta det tjill

torsdag blir det frisoren - satta in nytt har & forsoka fixa mitt egna pa samma gang

fredag blir det restaurang - resten ar oklart

lordag blir det hemfard klockan 4 pa natten vilket resulterar till en 7 javla jobbig flygtur samma dag ;)




Ovido - Quiz & Flashcards