quitebulletproof

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av quitebulletproof - 18 juli 2012 23:37

fanns inte så mycket att göra på jobbet idag så dagen gick ganska segt.. men efter jobbet drog jag raka vägen hem & väntade på linda. linda kom & vi satt & rensa min dator, kollade på gamla videoklipp på oss, kollade igenom alla mina gamla msn-chatter, alla bilder, all musik & raderade 70% av skiten för att kunna instalera lite spel, eller aa... 9 sims3 spel som vi kommer ha awesome med sen! woopwoop!

imorgon blir det jobbet sen raka vägen till kicks för att hämta waxtången & sen hem & träffa andreas.

hårinsättningen sker på fredag istället eftersom frida tydligen skulle ta en senare båt hem imorgon.


onsdag - jobb, linda.

torsdag - jobb, kicks, adde.

fredag - jobb, hårinsättning, linda, affären, grillkväll, ensam hemma i 1v framöver.

lördag - fiestaaa.

söndag - kanske träffa jenny.


Av quitebulletproof - 18 juli 2012 10:28

Tjabba, står just nu och lagar köttfärs på jobbet. Är otroligt trött idag men det är lunch! Efter jobbet igår drog jag och pappa till centrum och efter det drog jag till andreas! Vi låg och kollade på tv tills vi fick för oss att dra och bada så vi cyklade till närmsta badställe. Fyfan va kallt det var! Det första vi gjorde när vi kom hem var att hoppa in i duschen sen la vi oss i soffan och kollade på film. Eller andreas kollade, jag somnade hela tiden.. När jag märkte att jag blundat mer än vad jag kollat på filmen så bestämde vi oss för att vi skulle sova, vilket var helt lugnt för mig eftersom både jag och andreas ändå skulle upp tidigt och klockan var över 2 på natten. Nu måste åh jobba vidare innan dom dödar mig här. Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards