quitebulletproof

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av quitebulletproof - 2 juli 2012 18:19

fick besked fran linus idag att han & jakob har kommit in pa john bauer! kan inte beskriva med varken ord eller text hur glad jag blir om jag ocksa kommit in, far ju veta det pa lordag.. spanningen i magen ar extrem.

ska alldeles strax dra upp till lagenheten, smorja in mina ben (har brant vaderna kanns det som) och sedan ska vi ata kott & pompa, hur gott som helst! dagen har bara flugit ivag, kanns som att det ar for nagra dagar kvar for att det ska ga bra att dagarna flyger ivag.. vet att jag kommer langta tillbaka hit redan pa sondagen..

dock ska det bli skont att komma hem till en tom lagenhet & bara njuta och fa vara sjalv i nagra dagar..

det behovs efter att ha bott 5 personer i en 1a i 18 dagar.... aja dumt att klaga, det har varit hur mysigt som helst!

filmtips? - The Vow, en helt klart sevard film med en av varldens snyggaste skadespelare i huvudrollen, channing tatum!

onskar att jag inte sett den sa jag far uppleva kanslan att se den for forsta gangen igen, bajsbra film...


Av quitebulletproof - 2 juli 2012 18:08

tjabba!! om fem dagar sitter jag pa ett flyg tillbaka till sverige.

bade posetivt & negativt enligt mig.

idag har jag bara legat pa stranden & snackat lite med frisoren som ska fixa mitt har pa torsdag

& har nu bestamt mig for att avboka & fixa det i sverige istallet, for sakerhetsskull.

har pratat lite med en kompis, nathalie, som gjorde det i spanien & det visade sig att hon blev 

extremt lurad & det var som att kasta 2000:- i sjon eftersom hon var tvungen att ta bort det i sverige

eftersom det var fake. och jag vill inte riskera det.


hur som helst, SPANIEN VANN EM 2012, tredje aret irad! hade raknat med lite mer drag pa stan men antar

att dom ar vana vid att vinna vid det har laget saaaa, aa.. kopte iallafall en tuta & den var igang 90 % av tiden!
efter matchen motte vi pa en snubbe som borjade snacka lite med oss ang. matchen osv! han fragade oss vad vi tyckte, vad vi kom ifran osv & ifall vi ville folja med pa efterfest med han nu nar matchen var slut for han tyckte att vi borde fira, jag svarade att det inte ar ratt att fira ifall inte sverige vinner skiten & sjalvklart ar vi inte dumma & foljer med honom...


imorgon blir det haboneras, ska shoppa en javla massa men har beslutat mig for att spara 2000:- till harforlangningen i sverige, woho!!! 



Ovido - Quiz & Flashcards