quitebulletproof

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av quitebulletproof - 19 juli 2012 08:05

godmorgon! idag är jag glad för jag har ingen anledning till att inte vara det! :D
vaknade för drygt en halvtimme sen & har precis satt upp håret, klätt på mig, borstat tänderna & sminkat mig, börjar dock om en timme men whatever. vädret kommer nog bli underbart idag, jag menar.. varför skulle det inte bli det nu när jag bara ska sitta inlåst på mitt pain-in-the-ass-job sex timmar framöver?

skitsamma, dom timmarna kanske går ovanligt fort idag! efter jobbet blir det kicks!

ha en toppen torsdag!


 

Av quitebulletproof - 19 juli 2012 01:23

tjenixen! plötsligt blev klockan alldeles för mycket & vaken ligger jag smsandes i min säng.

är inte det minsta trött enligt min hjärna men jag känner hur kroppen bara vrider sig inombords av trötthet.

är inte alls taggad för jobb imorgon, men, efter den här veckan är det bara 5 dagar kvar & sen är jag 7tusen kronor rikare! woopwoop, ska införskaffa en mobil för de pengarna, vilket veeerkligen behövs just nuuu!!

aja, ska försöka sova, vilket jag redan vet är helt hopplöst. fml. godnatt!


 
 

Av quitebulletproof - 19 juli 2012 00:43

 

STAY FAITHFUL, OR STAY SINGLE.

   

Ovido - Quiz & Flashcards