quitebulletproof

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av quitebulletproof - 9 juli 2012 08:16

v.28


måndag: jobb, nicksta, linda

tisdag: jobb, jenny

onsdag: jobb, linus

torsdag: jobb, no plans 

fredag: -ll-

lördag: inga planer atm
söndag: -ll-


hoppas på världens bästa väder nu, annars vettefan vad jag tar mig till.



 

Av quitebulletproof - 9 juli 2012 07:40

gick inte så bra att somna tidigt igår.. efter att sagt upp ett samtal med linda om diverse saker & en konversation med kladde om andra saker så fastnade jag vid facebook där adde.h & adde.e satt & höll mig vaken..

satt & snackade med edis till typ 2 sen gick jag & la mig & tro mig, det har aldrig varit så jobbigt att lämna min säng som det var imorse kl. 07.00 när min alarmklocka förstörde mitt liv.


är inte alls taggad för att jobba, dock sitter det inte helt fel med pengar så vad gör man inte?

dags att sätta fart, sitter i morgonrock & handduk i håret, hörs!


 

Ovido - Quiz & Flashcards