quitebulletproof

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av quitebulletproof - 30 juli 2012 19:25

dagen har flugit iväg alldeles för fort!

vaknade runt 11-12 någongång (mähähä, kanske därför dagen gått fort..) väckte sara som fortarande låg och sov, den jäveln! trots att hon somnade tidigare än mig! sen tvingade jag upp henne, vi käkade frukost & hon drog hem för att hämta badkläder medan jag & linda sprang till centrum & gjorde några ärenden. hälsade bl.a på balder, haha dumt jag vet men jag saknar det redan. sen drog vi till nicksta. efter nicksta drog jag hem & umgicks lite med ludde & hugo eftersom dom var på besök. vi grillade och shit, hur trevligt som helst & dom åkte nyss hem. nu kom linda inrusandes så ska väl vara social mot henne, hörs senare! ciao!!


Av quitebulletproof - 30 juli 2012 02:01

har precis legat & pratat med adde i någon timme.

ska alldeles strax mojja ner mig i sängen bredvid världens bästa sara som redan sover hur gott som helst.

är inte ett dugg trött men vill inte riskera att sova bort hela dagen imorgon så lika bra att lägga sig.

brukar ändå inte ha några större problem att somna nowadays! måste upp & lämna min lapp 11.30 imorgon också till Balder, sen ska jag umgås med linda. resten av planerna är blanka men de fylls nog i snart! sovgott!

 

Ovido - Quiz & Flashcards