quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

time will show us

Av quitebulletproof - 18 juli 2012 10:28

Tjabba, står just nu och lagar köttfärs på jobbet. Är otroligt trött idag men det är lunch! Efter jobbet igår drog jag och pappa till centrum och efter det drog jag till andreas! Vi låg och kollade på tv tills vi fick för oss att dra och bada så vi cyklade till närmsta badställe. Fyfan va kallt det var! Det första vi gjorde när vi kom hem var att hoppa in i duschen sen la vi oss i soffan och kollade på film. Eller andreas kollade, jag somnade hela tiden.. När jag märkte att jag blundat mer än vad jag kollat på filmen så bestämde vi oss för att vi skulle sova, vilket var helt lugnt för mig eftersom både jag och andreas ändå skulle upp tidigt och klockan var över 2 på natten. Nu måste åh jobba vidare innan dom dödar mig här. Ha det bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards