quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

let a smile be your style

Av quitebulletproof - 20 mars 2012 15:56

 
alltså ne, tekniskt sätt inte. men jag gjorde det ju på helt fel sätt! rätt sätt kan ta upp till 6 månader enligt frisörerna jag var hos. för mig tog det 3 dagar. då jag färgade det 10 gånger. och nu för ca en månad sen askfärgade jag det igen.
självklart är det inte bra att göra så som jag gjorde & jag fattar inte att jag har så mycket hår kvar på huvudet som jag faktiskt har. makes no sense. men självklart var det ett 7jävla jobb & jag genomgick en hel del färger innan jag blev nöjd!



den tiden då håret var oranget ville jag bara ta livet av mig. fick för mig att jag hade blivit mycketmycket tunnhårigare & att det mesta hade ramlat av, dessutom så avskydde jag färgen så mycket så att jag började gråta & vägrade lämna hemmet, därför fick pappa åka och köpa mer avfärgning & blekmedel, hähä!
men färgen som jag har nu tycker jag jättemycket om. ska lägga i lite ljusare slingor i hårbotten innan jag åker till spanien i juni så kommer det bli jättebra! dock saknar jag den bruna färgen lite, menmen.. spanien it is..
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards