quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

you don't know how strong you are until being strong is the only choice you have.

Av quitebulletproof - 31 juli 2012 11:01

godmorgon! uppe med tuppen eftersom linda skulle hem tidigt & fira sin bror!

igårkväll drog vi till hamnen med min lille vovve Ninja för att käka glass! mötte på andreas på sitt spår mot tåget vid konsumparkeringen så vi gjorde sällskap med han ner till hamnen! 

vi satte oss i hamnen i ett tappert försök att få ninja att sitta still. det gick inge vidare förrän hon fick dela glass med mig. då gick det hur bra som helst. hon åt minst 80% av den där jävla glassen.. sen drog vi vidare och hittade ett perfekt litet ställe för ninja att bada. så där badade vi sen drog vi hem & jag & linda satte oss & spelade cod i sisådär 2 timmar sen satte vi på en film. somnade runt 2-2:30.


ska alldeles strax cykla runt ringvägen, sen blir det lite hemmaträning & sen blir det gymmet.

efter andreas jobb ska jag träffa honom. ha en bra dag kompisar!


leker stark..

 

 
 
Ingen bild

oskar

1 augusti 2012 13:55

i'd tap that 4 sure. twice or more.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards