quitebulletproof

Alla inlägg under juli 2012

Av quitebulletproof - 29 juli 2012 11:46

godmorgon! jag har ingen aning om varför jag är uppe, men uppe är jag!

hade vääärldens skönaste dröm dock så är lite besviken för att jag vaknade så pass tidigt.

sitter hur som helst just nu & smsar med linda & chattar med timmy, emma, adde.h, adde.j & johnny.

vet inte vad planerna blir för idag. ikväll blir det iaf grillning här hemma med alla jävla syskon, fullt hus!

aja ska chatta vidare & försöka vakna till så fort det går! ha en fortsatt bra söndag mina vänner!

 

Av quitebulletproof - 29 juli 2012 04:00

ska bädda sängen & sätta på en bra rulle att somna till. är dock inte ett dugg trött längre, eller det är vad jag har fått för mig, kommer säkert gå över i koma så fort jag lägger mig i sängen.

tror jag försöker övertala hjärnan att jag inte är trött medan kroppen är helt slut för jag vill inte sova.

men men, sova bör man annars dör man, eller nått.. sova gör man ändå dör man, haha!

haha okej det här slutar bara i tragedi om jag fortsätter skriva nu, skämtare där! godnatt på er!


Av quitebulletproof - 29 juli 2012 02:48

If they don't chase you when you walk away,

keep walking.


 

Av quitebulletproof - 29 juli 2012 01:45

tjenamors! hemma efter en otroligt lyckad kväll! fan va bra den var!

efter nicksta drog jag & linda till svandammspizzerian & käkade med collin & albin, fett gott! 

efter en del pinsamheter där drog vi oss ut & skämde ut oss lite extra där utanför sen drog jag & linda hem till mig & lekte lite med datan innan jenny kom & vi tre drog oss till hamnen & tillbringade tid med underbart folk.

självklart var det helvilt på "dansgolvet" AKA "fågelbajsgräsmattan" vid svandammen när sara & jag vistade oss där!

tror vi inte stod stilla i 5 minuter ens. efter en del dansande där drog vi oss mot glassbodarna & träffade alla som hade tröttnat på amanda jensen bravader & där stod vi & hängde i sisådär 2 timmar tills Andreas Husberg & jag rullade oss hemåt. trots att han skulle mot motsatt håll så följde han mig hela vägen hem, fan vad glad jag är över dessa underbara människor jag har omringade runt omkring mig. vet inte vad jag gjort för att förtjäna dom, men dom finns & jag är evigt tacksam för det! har precis suttit & chattat lite med honom, edvin & fredde nu & vettefan vad som väntar härnäst.

är fett trött men orkar verkligen inte sova just nu!!



Av quitebulletproof - 28 juli 2012 12:59

godmorgon! först och främst vill jag bara be om ursäkt över den urusla uppdateringen jag har & att det gör mig sjukt glad att logga in på bloggen & se att statistiken fortfarande är hög trots det!

uppe med tuppen idag! vaknade runt 10tiden hur pigg & glad som helst! efter att ha druckit en bärsmoothie så är jag mer än redo för att lägga mig på nicksta & jobba på brännan med linda lite lätt sådär första lediga dagen!

vädret är inte det bästa, men solen skiner & det är tillräckligt varmt för att ligga på stranden! woop woop

hoppas ni får en grym lördag, uppdaterar igen senare!


 

Av quitebulletproof - 28 juli 2012 01:22

gokväll kompisar! sista jobbdagen på balder var idag!!!

först kändes det 7jävla bra men den sista timmen var så jävla rolig, fick värsta fnattet så nu känns det mindre bra!

skrattade tills jag började gråta, åt absolut ingenting. lol cp.

fick värsta stora blombuketten av Britt-Marie idag oxå, hon tyckte btw att det var jättejobbigt att jag & sofia skulle sluta!

fick madamåltiden av dennis också! 


Efter jobbet idag drog jag till PH med linda, nathalie, sofie & bella! beställde en kebabrulle, fick knappt i mig halva?

nödvändigt. sen drog vi till hamnen & träffade på massa folk där!

Hade hur som helst fett kul!!! nu ska jag lägga mig i sängen & kolla på ps. i love you & sova tills jag dör! :)

 
 

Av quitebulletproof - 24 juli 2012 15:59

före 

  


efter


   

Av quitebulletproof - 23 juli 2012 00:25

min helg har varit fantastisk! hoppas eran har varit detsamma!

i fredags var det jobb som gällde under förmiddagen & hälfen av eftermiddagen.

jobbade till tre & drog direkt till glade kocken för att hälsa på linda & natha efter någon timme där ställde jag & linda helt spontant upp med att sjunga "en del av mitt hjärta - tomas ledin" på scenen där med publik, trubadurer & hela skiten.

scares the shit of me när jag tänker på det i dagens läge, men det gick så fort, jag tänkte inte & helt plötsligt stod vi där med en mick i handen. 


efter det drog vi hem till bella, grillade & spelade kubb med diverse underbara människor!

och efter grillkvällen blev det filmmys hemma hos theo! dock hade jag sett filmen så passade på att sova nån minut när ingen märkte, hehe.. trött chey efter arbetsdagen. gjorde fan 350 snittar sista timmen innan jag slutade...

efter det drog jag & adde hem till mig & sov, somnade vid 6 & vaknade vid 12 men klev inte upp från sängen förrän vid 17. pappa var måttligt imponerad över dagens ungdomar när jag klev ut ur rummet inlindad i ett täcke, håret var ett skatbo & ögonen kunde knappt hållas öppna klockan 17.00 då pappa & herman redan ätit middag.

vi käkade "frulle" han drog hem & jag drog till linda.


fixade mig till festen där & sedan drog vi till norrhagen & träffade alla. fyfan vad längesen det var jag träffade alla. kände det igår när jag såg dem. fick nästan ont av tanken på att det här är människorna jag gått med i samma korridor i snart 10 år & om endast 1 månad är det borttaget från mig. dom kommer inte synas vart jag än kollar & hur länge jag än kollar & allvarligt talat? det tar kål på mig. hur som helst. hade fett kul & allt var perfekt. mådde dock inte lika bra imorse när jag vaknade.. kunde inte äta utan att spy & var så jääääävla hungrig.


nu är iaf mitt hår isatt, långt så inåt helvete. det går ned till svanken nu men imorgon efter jobbet så kommer det gå nedanför brösten typ & allt kommer vara sammanklippt & se mycket bättre ut, lägger upp bild imorgon! efter det ska jag träffa adde!

nu ska jag sova, sov fett gott mina vänner. byebye



 

Ovido - Quiz & Flashcards