quitebulletproof

Alla inlägg under juli 2012

Av quitebulletproof - 13 juli 2012 07:42

Who says I can't get stoned?

turn off the lights and the telephone.

Me in my house alone, who says I can't get stoned?

Who says I can't be free

from all of the things that I used to be?

Rewrite my history.

Who says I can't be free?


It's been a long night in New York City.

It's been a long night Baton Rough.

I don't remember you looking any better.

But then again I don't remember you..

Av quitebulletproof - 12 juli 2012 23:26

fredagen den 13:de, whey bra start.. 

 

Av quitebulletproof - 12 juli 2012 22:25

  

Av quitebulletproof - 12 juli 2012 21:21

ber om ursäkt över att det inte blev någon uppdatering igår, hade fullt upp!

kom hem från jobbet vid tre, hann hem & byta om innan linus ringde & ville att jag skulle träffa han, simon, jakob & farhan så jag drog till dom i hamnen & sen efter någon timme drog vi + samuel till ringvägen & tog ett kvällsdopp.

drog raka vägen hem efter det, skittrött & med huvudvärk. somnade på soffan runt 3 tiden & väcktes av väckarklockan 07.15 drog till jobbet idag & dagen gick hyfsat fort!

kom hem, städade rummet, snackade lite med linda & dog i sängen. nu sitter jag här med en cola light & mobilen i största hugg i en het smskonversation med frida angående min hårförlängning som jag beställde hem för sisådär 2 minuter sen, ÄNTLIGEN ÄR DET GJORT. imorgon blir det jobb & sen träffa linda. pappa drar iväg i några dagar så har lägenheten helt för mig själv tills på tisdagmorgon, hur underbart är inte det? lovely. men ska chatta vidare på facebook nu, höres!



Av quitebulletproof - 10 juli 2012 08:08

godmorgon, hade en kanondag igår på jobbet! ser faktiskt fram emot att gå dit idag igen.

efter jobbet igår gick jag & linda till nicksta & bada, där mötte vi robin och company så vi hängde med dem.

efter det bestämde jag & linda att vi skulle dra till ph, jancko & linus skulle också följa med, det slutade med att adde, adam, robin, farhan, linus, jag, jancko & linda drog oss mot ph, käkade & sen drog farhan, linus & jacke hem.

vi andra drog ut, kvällsdopp var planen så vi drog oss mot nicksta där vi sedan mötte timmy, edvin, babbie, tigran, viktor, tommy & anton. efter ett par timmar där drog jag & linda hem för att byta om & sen lalla vi bara runt i nynäs tills vi blev alldeles för trötta för att ta oss hem.

men hem kom jag & somnade vid två så morgonen har varit rentutav pain för mig. 

somnade nästan i badkaret när jag gick upp från sängen.

har precis rafsat undan lite i rummet, ska alldeles strax dra så ha en grym tisdag peeps! 


Av quitebulletproof - 9 juli 2012 08:16

v.28


måndag: jobb, nicksta, linda

tisdag: jobb, jenny

onsdag: jobb, linus

torsdag: jobb, no plans 

fredag: -ll-

lördag: inga planer atm
söndag: -ll-


hoppas på världens bästa väder nu, annars vettefan vad jag tar mig till.



 

Ovido - Quiz & Flashcards