quitebulletproof

Alla inlägg den 4 april 2012

Av quitebulletproof - 4 april 2012 22:46


a good friend will bail you out of jail.

but a true friend will be sitting next to you saying " damn, we fucked it up.

 
    

Av quitebulletproof - 4 april 2012 22:04

klockan är redan fem över tio.. helt sjukt hur dagarna numera bara flyger förbi.
slutade skolan 15.40, sista lektionen "elevens val", vilket är hur skönt som helst eftersom den timmen
spenderas med Linda, Sara, Natha, Jenny & Amanda & våra försök med att få till en lyckad dans till 9:ornas show!
Efter skolan drog jag hem, sen drog jag raka vägen till jenny, därefter mötte vi Emma!
vi drog ner till ringvägen & fotade lite bilder sen kom sara & magnus (saras pappa) & hämta mig för att sedan köra vidare mig och sara till gymmet, YEAH! vi gymmade i 1½ timme & nu har jag kommit hem & ska alldeles strax hoppa in i duschen! ska försöka lägga mig i tid inatt också, haha försöka.. kommer somna direkt, wehey!


morgondagen är faktiskt inte planerad än förutom en lång skoldag & träning på det. sen kanske jag drar på en fest med jenny & linda, om det nu blir av. annars tar jag dagen bara som den kommer! godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards