quitebulletproof

Alla inlägg den 17 april 2012

Av quitebulletproof - 17 april 2012 22:02

färdigbadad & har nyss kollat på gårdagens bb-avsnitt, ska alldeles strax lägga mig & kolla på kvällens avsnitt, vilket började för sisådär 23 minuter sen, men whatever. imorgon blir det gym direkt efter skolan med Natha! sovgott sen!
   
     

   

Av quitebulletproof - 17 april 2012 20:44

helt okej skoldag! drog hem runt tre & sara kom till mig runt halv fyra då hon slutade.

vi käkade & planerade att vi skulle dra & träna osv men det blev ju inte av eftersom vi är sämst på att passa tider.

hon drog alldeles nyss hem & jag har sprungit runt som en dåre & tänt alla lampor i lägenheten trots att jag lovade mamma att jag absolut inte skulle göra det, eftersom dom står på i flera dagar om jag får bestämma.


kom nyss på att jag & sara skulle dra & handla till mig idag, klart som fan vi glömde det också. kommer ju svälta här hemma. det är bajstråkigt att laga mat till sig själv så är aldrig ensam om dagarna för att få en anledning till att faktiskt laga mat annars hade det aldrig hänt.

aja nu ska jag hoppa i badet & sen tagga BB, sen ska jag sooooooova..


tur att jag har mina älsklingar hemma som sover med mig, sitter vid datan med mig & som jag hela tiden kan snacka med. mina kissemissar, messi & totti.

   

Ovido - Quiz & Flashcards