quitebulletproof

Alla inlägg den 28 april 2012

Av quitebulletproof - 28 april 2012 15:42

startade min mobil idag som dog igårkväll. jag har glömt min enda laddare i skolan.. duktig chey.

tur att det är en cpmobil som inte tar så mycket batteri. får försöka spara på dom 100% jag har nu tills på tisdag då skolan öppnar tror jag? i värsta fall till på onsdag. heja mig..

 

Av quitebulletproof - 28 april 2012 15:40

sitter & kollar igenom alla klädhemsidor jag kan komma på efter den perfekta bikinin till i sommar.

jag har bestämt mig för att jag antingen ska ha en riktigt ljus grön, en vit eller en brun.

hade dock brun förra sommaren så det kanske inte är så kul att ha en brun i sommar igen..  vilket problem, huh?

aja ska kolla vidare & sedan försöka få tag på linda.

Av quitebulletproof - 28 april 2012 14:59

hallååå! sitter just nu hemma hos mamma. alexander & sebastian sov hemma hos oss (frida&calle) inatt & vi låg & kollade på dawn of the dead igårkväll efter att vi hade invigt grillen för första gången iår. blev väckt av ludde klockan halv tio imorse & det gick verkligen inte att somna om så jag drog upp & la mig ute i den otroligt fina vädret & solade.

efter en kvar eller något kom alex & sebbe & la sig också.


medan frida & calle hjälpte till på gårdsstädningen så låg jag, alex & sebbe & tog de lugnt. vilket inte grannarna verkade var så glada över med tanke på alla blickar vi fick när dom gick förbi med sopborstar & pinnar i händerna, hehe!

ska alldeles strax hoppa i duschen för att få bort "sollukten" som man alltid får när man legat i solen för länge. hatar den.

har blivit mycket brunare så det är värt det. ska träffa adde ikväll & imorgon ska jag sola, med mamma på ett möte & sen fira alexandra som fyllde år igår, owhey! hörs..
 

Ovido - Quiz & Flashcards