quitebulletproof

Alla inlägg den 10 april 2012

Av quitebulletproof - 10 april 2012 14:07


Dag 1 - Min facebook profilbild.
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - En av de viktigaste personerna i mitt liv + bild. 

Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le.
Dag 7 - En bild på mig själv för exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - Bloggar jag läser.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska. 
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 12 - Det pinsammast jag gjort
Dag 13 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning. 
Dag 14 - Bild på en tid jag saknar.
Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 
16 - En bild från min förra sommar.
Dag 17 - Bilder från min fjortisperiod
Dag 18 - Bild på mig och ett syskon
Dag 19 - En bild men varken smink eller redigering
Dag 20 - Hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 21 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 22 - Min första riktiga kärlek, beskrivning.

Av quitebulletproof - 10 april 2012 13:43

godmorgon! skitäckligt väder ute så ångrar att jag gick upp så pass tidigt som jag faktiskt gjorde.

Sara slutar om  1 timme så jag får väl försöka hålla mig underhållen tills dess.
sitter och chattar med tigge nu samtidigt som jag målar naglarna, vilket jag är totalt värdelös på att göra.

men ska hoppa i badet nu & göra mig klar tills sara kommer.

   

Ovido - Quiz & Flashcards